مدل جدید ساعت هوشمند هواوی همراه با چند محصول دیگر معرفی شد

جمعه ۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۵
مطالعه 6 دقیقه
هواوی در مراسم امروز علاوه بر گوشی‌های هوشمند جدید خود از چند محصول جذاب شامل ساعت هوشمند، اسپیکر هوش مصنوعی، هدست بی‌سیم و شارژر فوق باریک رونمایی کرد.
تبلیغات

در کنفرانس امروز، علاوه بر گوشی‌های سری نوا ۹، چند محصول دیگر نیز توسط هواوی معرفی شد. در میان آن‌ها هواوی واچ فیت، اسپیکرهای جدید و دیگر موارد به چشم می‌خورد.

محصولات جدید هواوی

ساعت جدید هواوی واچ فیت

به گزارش گیزچاینا، ساعت هوشمند جدید Huawei Watch FIT ظاهر نسل قبلی خود را به ارث می‌برد. این گجت از صفحه‌نمایش بزرگ ۱٫۶۴ اینچی تمام رنگی استفاده‌ می‌کند که با لنز 2.5D پوشانده شده است. قیمت آن ۷۹۹ یوان (۱۲۴ دلار) است که با قیمت محصول نسل اول برابری می‌کند.

Huawei Watch FIT جدید دارای تعداد زیادی صفحه ساعت برای انتخاب است. البته اکثر آن‌ها رایگان نیستند. این محصول دارای ۹۷ حالت ورزشی است. به‌علاوه، یک حالت جدید برای حذف آسان داده‌های ورزشی وجود دارد. ساعت مذکور ۱۲ دوره تناسب اندام دارد و می‌تواند در لحظه انیمیشن‌های مورد نظر را به نمایش بگذارد.

محصولات جدید هواوی

همچنین این ساعت هوشمند دارای عملکرد GPS مستقل داخلی است و از فناوری HUAWEI TruSeen 4.0 + پشتیبانی می‌کند. این فناوری می‌تواند مواردی مانند ضربان قلب، پایش اکسیژن خون، خواب و چرخه قاعدگی را بررسی کرده و همچنین غربالگری ضربان زودرس/ فیبریلاسیون دهلیزی آریتمی و غربالگری خطر آپنه خواب را انجام دهد. علاوه بر این، ساعت جدید هواوی از دستیارهای صوتی هوشمند، دوربین از راه دور، کنترل پخش موسیقی و غیره پشتیبانی می‌کند.

عمر باتری Huawei Watch FIT تا ۱۰ روز است. همچنین، عملکرد شارژ سریع باعث می‌شود که تنها پس از پنج دقیقه شارژ، بتوان یک روز از آن استفاده کرد.

محصولات جدید هواوی

پیش‌فروش ساعت‌های هوشمند جدید Huawei Watch FIT در حال حاضر آغاز شده است. اما به‌طور رسمی در ۲۹ سپتامبر (۷ مهر) شاهد آغاز فروش خواهیم بود.

هدست بی‌سیم freelace هواوی  

هواوی در مراسم امروز، علاوه بر ساعت هوشمند، دو محصول صوتی نیز معرفی کرد که یکی هدست بی‌سیم Freelance و دیگری اسپیکر هوش مصنوعی 2e است.

محصولات جدید هواوی

این هدست دارای یک کابل روی گردن است که باتری، میکروفون، کنترل و بدنه هدست را به صورت سری به هم متصل می‌کند. جلوی این محصول با نماد سی‌دی تزئین شده است و گوش چپ و راست با استفاده از جاذبه مغناطیسی به روشن و خاموش کردن هدفون کمک می‌کنند. همچنین این هدفون در رنگ‌های آبی، زرد، سبز و مشکی موجود است.

این هدست دارای یک سیم‌پیچ متحرک ۱۳ میلی‌متری است و از عملکرد کاهش نویز تماس با استفاده از هوش مصنوعی پشتیبانی می‌کند. متأسفانه، این محصول از کاهش نویز فعال (ANC) پشتیبانی نمی‌کند.

محصولات جدید هواوی

هدست بی‌سیم FreeLace هواوی دارای تأخیر کم ۱۱۰ میلی‌ثانیه‌ای و عمر باتری ۱۸ ساعته است. قیمت آن ۲۶۹ یوان (۴۲ دلار) است. فروش این کالا در ۲۷ سپتامبر (۵ مهر) آغاز می‌شود.

محصولات جدید هواوی

اسپیکر هوش مصنوعی 2e هواوی

این اسپیکر از نظر اندازه کوچک و شکل آن گرد است. این محصول دارای بلندگوی ۶ واتی با رادیاتور منفعل در پشت خود است تا باس کافی را ارائه دهد.

محصولات جدید هواوی

جلوی اسپیکر از جنس پارچه‌ است و ماتریس نقطه‌ای LED موجود زیر آن می‌تواند حالات بامزه، زمان، آب‌و‌هوا و سایر اطلاعات را نمایش دهد. این اسپیکر نه‌تنها از پخش موسیقی پشتیبانی می‌کند، بلکه دارای میکروفونی برای پشتیبانی از تماس‌های صوتی است. یک دکمه تماس در بالای محصول وجود دارد و می‌توانید با یک ضربه ساده به آن با مخاطب پیش‌فرض تماس بگیرید.

محصولات جدید هواوی

جالب اینجا است که اسپیکر هواوی 2e از حالت انحصاری کودکان نیز پشتیبانی می‌کند. این دستگاه با HarmonyOS سازگار است.

شارژر فوق باریک ۶۶ واتی هواوی

یکی دیگر از محصولات جالب که در رویداد امروز مشاهده کردیم، شارژر فوق باریک Huawei 66W GaN با قیمت ۲۹۹ یوان (۴۶ دلار) بود.

ضخامت بدنه این شارژر تنها ۱۰٫۵ میلی‌متر و وزن آن تنها ۶۲ گرم است. این محصول با داشتن طراحی پین تاشو، باریک، کامپت و قابل حمل است. دستگاه مذکور دارای یک کابل قابل حمل ۵۰ سانتی‌متری 6A USB-C به USB-C است که می‌تواند بدون فشار در جیب قرار گیرد.

محصولات جدید هواوی

معماری فوق نازک آن از گالیم نیترید (GaN) با کارایی بالا و ترانسفورماتورهای صفحه تخت بسیار یکپارچه COB و خازن‌های الکترولیتی از نوع قلم استفاده می‌کند. در مقایسه با شارژر عمومی فوق سریع هواوی، چگالی قدرت ۹۵٫۹ درصد افزایش و ضخامت آن ۶۲٫۹ درصد کاهش یافته است.

شارژر فوق باریک ۶۶ واتی هواوی از تلفن‌های همراه هواوی، تبلت، گوشی، ساعت هوشمند و سایر دستگاه‌ها پشتیبانی می‌کند. همان‌طور که از نامش پیدا است، این محصول می‌تواند تا ۶۶ وات شارژ فوق سریع را در اختیار کاربر قرار دهد. در عین حال، شارژر جدید هواوی قادر است حداکثر ۴۰ وات شارژ سریع را برای لپ‌تاپ‌ها و سایر دستگاه‌هایی که از پروتکل PD پشتیبانی می‌کنند، ارائه دهد.

از نظر ایمنی، شارژر فوق باریک هواوی دارای ده محافظ ایمنی است که شامل حفاظت از اتصال کوتاه، حفاظت از میدان الکترومغناطیسی، حفاظت از جریان بیش از حد، حفاظت در برابر صاعقه، حفاظت از دمای بیش از حد، حفاظت در برابر ولتاژ، حفاظت الکترواستاتیک، حفاظت از ولتاژ بیش از حد و حفاظت از رمزگذاری سه‌گانه، پاسخ قدرت هوشمند و غیره می‌شود.

این شارژر در ۲۹ سپتامبر به فروش خواهد رسید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات