جدیدترین ایرباد هوآمی قابلیت‌های بیشتری برای تناسب اندام ارائه می‌دهد

پنج‌شنبه ۲۴ تیر ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
ایرباد Amazfit PowerBuds Pro هوآمی با قابلیت‌های بیشتری برای بخش تناسب اندام عرضه می‌شود.
تبلیغات

به‌گزارش androidauthority، هوآمی Amazfit PowerBuds را سال گذشته با قیمت ۹۹ دلار عرضه کرد. در این گجت، ایربادهای بی‌سیم با ویژگی‌های مربوط به تناسب اندام ترکیب شده‌‌اند؛ اما اگر دوست داشته باشید ایرباد شما چند قابلیت اضافه نیز داشته باشد، باید چه کار کنید؟ اینجا است که Amazfit PowerBuds Pro تازه‌معرفی‌شده وارد بازار می‌شود.

جدیدترین ایربادهای TWS هوآمی حسگر ضربان قلب یکپارچه مدل اصلی را حفظ کرده و به شما امکان می‌دهد بدون گجت اختصاصی تناسب اندام ورزش کنید؛ اما این همه ماجرا نیست و مدل جدید چندین ویژگی دیگر متمرکز بر سلامتی را نیز معرفی می‌کند.

ایرباد PowerBuds Pro زاویه ستون فقرات گردنی را هنگام نشستن می‌تواند تشخیص دهد که قابلیتی بسیار مناسب برای مبتدیان است. سپس، وقتی کاربران مدت زیادی در وضعیت ثابتی قرار دارند، به آن‌ها هشدار می‌دهد و یادآوری می‌کند سر‌و‌گردن خود را حرکت دهند. این شرکت می‌گوید ایربادهای آن اکنون می‌توانند به‌طور هوشمند و خودکار زمان شروع به کار را تشخیص دهند و داده‌های خود را بر این اساس ردیابی کنند.

به‌غیر از ویژگی‌های ذکر‌شده، این سازنده قابلیت‌های دیگری از‌جمله حذف نویز فعال (همراه با چهار حالت، حداکثر ۴۰ دسی‌بل)،‌ رتبه‌بندی IP55 مدل قدیمی، حداکثر ۹ ساعت پخش موسیقی به‌وسیله خود ایربادها و تا ۳۰ ساعت به‌وسیله کیس شارژ همراه را ارائه می‌دهد.

ایرباد Amazfit PowerBuds Pro از ۲۴ تیر (۱۵ جولای) با قیمت ۱۴۹٫۹۹ دلار در ایالات متحده آمریکا و ۱۲۹٫۹۰ یورو در آلمان و اسپانیا برای پیش‌سفارش دردسترس است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات