نوکیا ایرباد BH-805 خود را در اروپا رونمایی کرد

یک‌شنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
نوکیا ایرباد BH-805 را با قابلیت حذف نویز فعال در اروپا معرفی کرد. قیمت این محصول ۹۹٫۹۹ یورو اعلام شده است.
تبلیغات

BH-805 اولین ایرباد نوکیا با قابلیت حذف نویز فعال (ANC) است و با محافظ‌های شنوایی در سطح تجاری مطابقت دارد. ایربادهای نوکیا BH-805 سروصدای محیط را تا ۲۵ دسی‌بل می‌توانند تعدیل و حذف کنند. گجت‌های صوتی نویزگیر جدید نوکیا ازحالت Ambient نیز برخوردار هستند که به کاربر کمک می‌کند به صدای اطرافش گوش دهد.

به‌گزارش gizmochina، نوکیا پیش از این بی‌سروصدا ایربادهای BH-805 را در هند و چین عرضه کرده بود؛ ولی اکنون چند ماه است که شرکت‌های مانند Flipkart و Richgo در حال فروش این محصول هستند. نوکیا، اخیرا رسما هدفون‌های BH-805 را برای بازار اروپا رونمایی کرده است. قیمت این محصول ۹۹٫۹۹ یورو (۱۱۸ دلار) است و در‌حال‌حاضر در اتریش و سوئیس و آلمان دردسترس قرار دارد.

ایرباد BH-805 نوکیا

BH-805 با ایربادهای نوکیا لایت شباهت زیادی داشته و چندین ویژگی مشابه نیز بین آن‌ها دیده می‌شود. انرژی آن این محصول با گرافن‌های ۱۳ میلی‌متری تأمین می‌شود. یک کیس شارژ ۴۰۰ میلی‌آمپری با دو باتری ۴۵ میلی‌آمپرساعتی نیز در هر هدفون ترکیب می‌شود تا ۵ ساعت پخش بدون کیس و ۲۰ ساعت هنگام اتصال به آن را فراهم کند. گفتنی است وقتی قابلیت Active Noise Cancellation روی BH-805 فعال می‌شود، ظرفیت باتری کمی کاهش می‌یابد.

علاوه‌براین، دستگاه مذکور از قابلیت شارژ USB-C برای شارژ سریع برخوردار است. اتصال بلوتوث نسخه ۵ و IPX5 و دستیار صوتی گوگل از دیگر قابلیت‌های موجود در این گجت هستند. نوکیا می‌گوید دو نوع رنگ برای ایرباد جدید آن در‌دسترس خواهد بود: یکی زغالی و دیگری آبی.

ایرباد BH-805 نوکیا

بسته کامل این محصول شامل ایربادها، کیس شارژ، کابل USB-C و راهنمای سریع است که همه در داخل جعبه‌ای ساخته‌شده از کاغذ بازیافتی قرار دارند. نوکیا متعاقبا برنامه‌ای درباره موجودبودن محصول مذکور در سایر کشورها اعلام نکرده است.

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره ایرباد جدید نوکیا چیست؟ درصورت موجودشدن آن در ایران، این محصول را می‌خرید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات