طراحی اسپیکر گردنی SRS-NB10 سونی برای کارمندان دورکار

چهارشنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
سونی اسپیکر گردنی جدید SRS-NB10 را با درنظرگرفتن نیازهای کارمندانی طراحی کرده است که از خانه کار می‌کنند.
تبلیغات

به‌گزارش engadget، درست وقتی فکر می‌کنید سونی دیگر طراحی عجیب‌و‌غریب دیگری در آستین ندارد، شما را شگفت‌زده می‌کند. سه‌شنبه، ۱۵ تیر، این شرکت SRS-NB10 را معرفی کرد که براساس دستگاه‌هایی مانند SRS-WS1 ساخته شده است.

درواقع، این گجت اسپیکری گردنی است که سونی ادعا می‌کند با درنظرگرفتن نیاز افراد دورکاری طراحی شده است. اسپیکر NB10 قرار است از اواخر امسال با قیمت ۱۵۰ دلار روانه بازار شود. سونی وعده می‌دهد محصول جدیدش حداکثر ۲۰ ساعت موسیقی می‌تواند پخش کند. گجت مذکور با داشتن پخش‌کننده‌هایی که به‌سمت بالا قرار گرفته‌اند، به‌گونه‌ای است که تنها برای «گوش‌های کاربر» بهینه شده.

سونی می‌گوید تا وقتی در حال گوش‌دادن به محتوایی با صدای نسبتا کم هستید، لازم نیست نگران حواس‌پرتی همکاران یا هم‌اتاقی‌ها یا اعضای خانواده‌تان باشید؛ اما بیایید واقع‌بین‌ باشیم: افرادی که اسپیکر را روی شانه‌هایشان قرار می‌دهند، مانند کسانی هستند که اصرار دارند از صفحه‌کلید مکانیکی در محل کارشان استفاده کنند.

اسپیکر گردنی سونی

باوجوداین، SRS-NB10 فقط یک بلندگوی گردنی نیست و از آن برای تماس‌های صوتی و تصویری نیز می‌توانید استفاده کنید. با استفاده از دو میکروفون پرتوی‌شکل و فناوری پردازش صوتی داخلی، سونی ادعا می‌کند NB10 شنیدن صدایتان را برای افرادی آسان‌تر می‌کند که در آن طرف تماس هستند. علاوه‌بر‌این، طراحی گوش‌باز (open-ear) آن باعث می‌شود صدای اطرافتان را بتوانید بشنوید.

NB10 می‌تواند هم‌زمان به دو دستگاه بلوتوثی متصل شود و به کاربر اجازه می‌دهد درصورت لزوم، بین آن‌ها جابه‌جا شود. می‌توان از NB10 حتی در سالن ورزشی نیز استفاده کرد؛ زیرا این اسپیکر گردنی ضدآب است و گواهینامه IPX4 دارد. همچنین به‌لطف شارژ USB-C، این محصول تنها با دَه دقیقه شارژ می‌تواند یک ساعت موسیقی پخش کند.

اسپیکر SRS-NB10 ماه سپتامبر در دو رنگ خاکستری ذغالی و سفید برای فروش دردسترس خواهد بود. دیدگاه شما کاربران زومیت درباره اسپیکر گردنی SRS-NB10 سونی چیست؟ 

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات