ویدئو جعبه گشایی پهپاد اول شخص DJI فاش شد

جمعه ۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
ویدئویی منتشر شده است که در آن شاهد جعبه‌گشایی پهپاد اول شخص عرضه‌نشده‌ی DJI هستیم؛ پهپادی که گفته می‌شود در ماه آینده‌ی میلادی از راه می‌رسد.
تبلیغات

پهپاد دی جی آی (DJI) با نمای اول شخص هنوز به‌صورت رسمی معرفی نشده است، بااین‌حال فردی موفق شده‌ آن را تهیه کنند. براساس گزارش خبرگزاری انگجت به‌‌نقل از ورج، وب‌سایت Dominion Drones به‌تازگی ویدئویی را به‌اشتراک گذاشته است که در آن شاهد جعبه‌گشایی FPV Combo و اشاره به شماری از بهبودهای آن هستیم. شایعه‌ها می‌گویند پهپاد موردبحث به حداکثر سرعت ۹۳ مایل‌برساعت (۱۵۰ کیلومتربرساعت) دست پیدا می‌کند و متأسفانه در ویدئوی Dominion شاهد به‌پرواز‌درآمدن پهپاد برای سنجش این ادعا نیستیم.

ویدئوی جعبه‌گشایی محصول،‌ دوربین اول شخص آن را به‌همراه حسگرهای اضافی جلویی و زیرین به‌نمایش می‌گذارد که ظاهرا پهپاد به کمک آن‌ها می‌تواند از موانع دوری کند. کنترلر پهپاد درمقایسه‌با نسل قبل به‌روزرسانی شده است و بیشتر شبیه به گیم‌پد به‌نظر می‌رسد. پهپاد موردبحث دی جی آی به‌وضوح برای مسابقه‌دهندگان و البته طرفداران ویدئوهای اول شخص سینمایی طراحی شده است.

شایعه‌ها می‌گویند DJI قصد دارد پهپاد اول شخص خود را در ماه مارس ۲۰۲۱ (اسفند ۱۳۹۹ و فروردین ۱۴۰۰) معرفی کند. بزرگ‌ترین سؤال، عرضه‌ی پهپاد در ایالات متحده آمریکا است. آمریکا مدتی پیش DJI را تحریم کرد و این شرکت در واکنش گفت همچنان در خاک آمریکا به فروش پهپاد ادامه می‌دهد. ویدئوی جعبه‌گشایی پهپاد اول شخص دی جی آی در ادامه قابل‌مشاهده است. 

تماشا در یوتیوب

شما کاربران زومیت چه دیدگاهی دارید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات