عکس‌های هندزفری OnePlus Buds ازطریق فایل به‌روزرسانی وان پلاس 8 افشا شد

دوشنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۵
مطالعه 3 دقیقه
آخرین به‌روزرسانی عرضه‌شده برای گوشی وان‌پلاس ۸ طراحی هندزفری‌های وان‌پلاس بادز را افشا کرد
تبلیغات

آخرین به‌روزرسانی عرضه‌شده برای گوشی وان‌پلاس ۸ محتوی فایل APK با تعداد زیادی عکس مختلف از وان‌پلاس بادز بود. در این تصاویر علاوه‌بر هندزفری وان‌پلاس، کیس شارژ این هندزفری نیز وجود داشته است. این عکس‌ها ویژگی‌های احتمالی نسل بعدی هندزفری‌های وان‌پلاس را به‌نمایش می‌گذارند.

وان‌پلاس خبر معرفی هندزفری OnePlus Buds به‌همراه گوشی وان‌ پلاس Nord را برای فردا، ۲۱ ژوئیه‌، تأیید کرده است. این هندزفری‌ها که اولین نمونه از هندزفری‌های کاملا بی‌سیم این شرکت چینی هستند، اهمیت ویژه‌ای برای آن‌ها دارند. طراحان این محصول تاکنون درباره‌ی برخی ویژگی‌های مهم آن ازجمله شارژدهی و شارژ سریع تبلیغات کرده‌اند و حالا ظاهرا شرکت اتفاقی طراحی محصول را پیش ‌از معرفی رسمی افشا کرده است.

عکس‌های کیس شارژ حاکی از آن است که با طراحی بسیار مشابه هندزفری بی‌سیم Vivo روبه‌رو هستیم که حتی چراغ سبز روی آن نیز وجود دارد؛ البته در سمت دیگر کیس شارژ قرار گرفته است. همچنین، دکمه‌ی آن نیز دقیقا مشابه دکمه‌ی هندزفری بی‌سیم Vivo طراحی شده است. درادامه، تصویر هندزفری Vivo را می‌توانید مشاهده و آن‌ها را با تصاویر توییت‌شده از هندزفری وان‌پلاس بادز مقایسه کنید. ناگفته نماند برندهای وان‌پلاس و Vivo، هردو زیرمجموعه‌ای از شرکت خوشه‌ای چینی BBK Electronics هستند که علاوه‌بر آن دو، مالکیت شرکت‌های Oppo و Realme و iQoo را نیز دارد.

ایرباد بی‌سیم ویوو / Vivo Wireless Earbuds

عکس‌های هندزفری وان‌پلاس Buds هویتی مجزا از محصولات سایر رقبا دارد و در اکثر بخش‌ها، تلاش طراحان برای ایجاد تمایز را به‌رخ می‌کشد. این هندزفری‌ها در سه رنگ مشکی و سفید و آبی طراحی شده‌اند و در بخش فوقانی کنترلگر لمسی، ازطریق نوار رنگی با رنگ‌های خاکستری یا قرمز یا سبز جدا می‌شود.

وان پلاس بادز / OnePlus Buds

بررسی رسانه‌های Android Police و 9to5Google روی کدهای اپلیکیشن هندزفری بی‌سیم وان‌پلاس ویژگی‌های این گجت بی‌سیم را آشکار کرده است. ازجمله‌ی این ویژگی‌ها می‌توان به توانایی ترجمه، حذف صدای مزاحم، جفت‌شدن سریع، امکان یافتن هندزفری گم‌شده، پشتیبانی از Dolby Atoms و پروفایل صدا برای شخصی‌سازی اشاره کرد. علاوه‌براین، درکنار عکس‌های محصول جدید وان‌پلاس، طرح‌هایی نیز افشا شده‌اند که نشان می‌دهند این گجت قابلیتی دارد که با خارج‌کردن یکی از ایربادها از گوش، پخش موسیقی به‌صورت خودکار متوقف خواهد شد.

درنظرگرفتن این امکانات همراه‌با قابلیت‌های تبلیغ‌شده‌ی شارژدهی هفت ساعتی که می‌توان با کیس شارژ تا سی ساعت آن را افزایش داد و ظرفیت شارژ سریع، باعث می‌شود بدانیم با هندزفری بی‌سیم عالی مواجه خواهیم شد. هنوز قیمت قطعی این محصول مطرح نشده است؛ اما وان‌پلاس در پستی اینستاگرامی با نوشتن «XX.XX$» احتمال قیمت کمتر از صد دلار را افزایش داد.

درنهایت برای اطلاعات بیشتر از هندزفری بی‌سیم OnePlus Buds، باید تا فردا منتظر ماند تا ببینیم نحوه‌ی قیمت‌گذاری و تاریخ عرضه‌ی این محصول به بازار چه زمانی خواهد بود و چه ویژگی‌های دیگری ممکن است در این هندزفری ارائه شود.

پیش‌بینی یا انتظار شما کاربران زومیت از وان‌پلاس بادز چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات