ساعت هوشمند ال جی واچ اسپرت در گیک‌بنچ رؤیت شد

یک‌شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
ال‌جی تا چند روز آینده دو ساعت هوشمند معرفی می‌کند که یکی از آن‌ها یعنی Watch Sport اخیرا در گیک‌بنچ رؤیت شده است.
تبلیغات

همان‌طور که قبلا در خبرها آمده بود، ال‌جی در تاریخ ۸ فوریه دو ساعت هوشمند را با همکاری گوگل معرفی می‌کند. این دو ساعت که LG Watch Style و LG Watch Sport نام خواهند داشت، دو روز پس از معرفی به بازار عرضه خواهند شد.

دو ساعت هوشمند جدید ال‌جی و گوگل، اولین گجت‌هایی هستند که به اندروید ور ۲.۰ مجهز خواهند بود. نسخه‌ی ارزان‌تر که ال‌جی واچ استایل نام دارد، با قیمت ۲۴۹ دلار به بازار عرضه خواهد شد و نسخه‌ی حرفه‌ای‌تر یعنی ال‌جی واچ اسپرت، قیمت ۳۴۹ دلاری دارد. ال‌جی Watch Sport مجهز به سنسور ضربان قلب و پشتیبانی از شبکه‌ی LTE خواهد بود. این بدان معنا است که این ساعت هوشمند بدون نیاز به اتصال به گوشی هوشمند، می‌تواند تماس برقرار کند یا به تماس‌ها پاسخ دهد. از دیگر قابلیت‌های این نسخه می‌توان به GPS و NFC اشاره کرد. نسخه‌ی استایل با گواهی مقاومت در برابر آب و گردوغبار IP67 عرضه خواهد شد. نسخه‌ی اسپرت گواهی بالاتر یعنی IP68 خواهد داشت.

lg watch sport

ال‌جی واچ اسپرت اخیرا در وب‌سایت گیک‌بنچ رؤیت شده است. با توجه به تصویر منتشرشده از این وب‌سایت، متوجه پردازنده‌ی ۴ هسته‌ای با فرکانس ۱.۰۹ گیگاهرتز برای این ساعت می‌شویم. علاوه بر آن، حافظه‌ی رم ۷۶۸ مگابایتی در این نتایج قابل رؤیت است. کد Swordfish نیز که پیش از این برای این محصولات تأیید شده بود، در تصویر منتشرشده مشاهده می‌شود. از دیگر شایعاتی که پیش از این در مورد این گجت منتشر شده بودند، می‌توان به صفحه‌نمایش ۱.۳۸ اینچی با رزولوشن ۴۸۰×۴۸۰ و ۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی اشاره کرد. علاوه بر آن، باتری ۴۳۰ میلی‌آمپری نیز یکی دیگر از این شایعات بوده است.

با دقت در تصویر منتشرشده، متوجه اندروید ۷.۱.۱ به‌عنوان سیستم عامل این گجت می‌شویم و این نسخه همان اندروید ور ۲.۰ است. ال‌جی واچ اسپرت در نتایج تک‌هسته‌ای امتیاز ۲۷۳ و در نتایج چندهسته‌ای، امتیاز ۴۱۸ کسب کرده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات