kizON، دستبند ال‌جی برای کودکان به زودی وارد بازارهای جهانی خواهد شد

دوشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۹
مطالعه 2 دقیقه
دست‌بند kizON ال‌جی که ویژه کودکان طراحی شده در لحظه به شما می‌گوید که فرزندتان کجا است!
تبلیغات

دستبند kizON، گجت پوشیدنی ال‌جی که برای کودکان طراحی شده، توانسته گواهی TÜV را کسب کند، چرا که این گجت تمام دستورالعمل‌های ویژه زیست‌محیطی را رعایت کرده و برای محیط زیست هیچ خطری نخواهند داشت.  kizON که در حال حاضر فقط در بازار کره‌جنوبی وجود دارد از هفته جاری به بازار لهستان و در ادامه به بازار سایر کشورهای اروپایی عرضه می‌شود. kizON اولین گجت پوشیدنی است که گواهینامه Green Product را از TÜV ،که یکی از مهم‌ترین شرکت‌های ارزیابی و صدور گواهینامه اروپا است دریافت کرده است. شرکت 120 ساله UL آمریکایی هم گواهینامه خود، ECOLOGO را به این گجت پوشیدنی داده است.

LG-KizON

جونگ سئوک پارک، رئیس و مدیرعامل شرکت ارتباطات موبایل ال‌جی در این باره می‌گوید:

ساخت گجت kizON پاسخی است به تمام مشتریانی که معتقدند فناوری باید در راه بهبود وضعیت زندگی تمامی کاربرانش مورد استفاده قرار گیرد و ما به همین خاطر به این نتیجه رسیدیم که باید مراقب بچه‌ها در استفاده از فناوری باشیم، چرا که از همه آسیب‌پذیرترند. حالا که kizON موفق به دریافت گواهینامه شرکت‌های معتبر شده و بالاترین استانداردهای مخصوص محصولات مخصوص کودکان را رعایت کرده، والدین دیگر می‌توانند آسوده‌خاطر باشند که اولین فناوری پوشیدنی که در اختیار فرزندان‌شان قرار می‌گیرد، امن و بی‌خطر خواهد بود.

kizON که پیشتر در گزارش زومیت از غرفه ال‌جی در IFA 2014 با آن آشنا شدید، گجتی پوشیدنی است که مخصوص کودکان پیش دبستانی و دبستانی طراحی شده و به والدین این امکان را می‌دهد که از فاصله‌ای بسیار دور، بدون دسترسی به فرزندان خود، ردشان را از طریق گوشی‌های تلفن‌همراه خود داشته باشند. kizON به وسیله شبکه‌های 3G، wifi و GPS و با اتصال به گجت‌های اندروید ۴.۱ به بالا، موقعیت جغرافیایی کودکان را در لحظه برای والدین ارسال می کند؛ تنها کافی است آن را به مچ دست فرزندان خود ببندند. فرزندان هم می‌توانند با فشار دادن دکمه One Step Direct Call با والدین خود ارتباط صوتی برقرار کنند.

kizON با وزن ۸۷ گرم، ضد آب و گرد و غبار است و رم ۶۴ مگابایتی دارد. باتری این دستگاه ۴۰۰ میلی آمپر بوده و به مدت ۳۶ ساعت دوام خواهد آورد که البته با رسیدن به شارژ ۲۵ درصد دستگاه پیغامی را به والدین ارسال می‌کند. ابعاد kizON برابر است با ۳۴.۷ در ۵۵.۲ در ۱۳.۹ میلی‌متر و در دو رنگ آبی و صورتی طراحی شده است. اطلاعات بیشتر از جمله قیمت این گجت در آینده نزدیک اعلام می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات