Wacom از بسته Intuos 3D شامل لوح و قلم همراه با نرم افزار طراحی سه بعدی رونمایی کرد

یک‌شنبه ۱۴ شهریور ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
شرکت واکوم (Wacom) صبح امروز از بسته‌ای تحت عنوان Intuos 3D که شامل یک لوح و قلم همراه با نرم افزار طراحی سه بعدی است، در نمایشگاه ایفا 2016 رونمایی کرد. زومیت را همراهی کنید.
تبلیغات

شرکت Wacom در حال حاضر روی خط تولید Bamboo متمرکز شده است. این شرکت تولید کننده‌ی لوح طراحی، در هفته‌ی گذشته دو نسخه‌ی جدید از پد طراحی دیجیتایزر (digitizer) خود را به معرض نمایش گذاشت.

شرکت واکوم (Wacom) صبح امروز از بسته‌ای تحت عنوان Intuos 3D در نمایشگاه IFA 2016 رونمایی کرد که محتویات آن تا حدودی به زمینه‌ی کاری این شرکت نزدیک است. این بسته شامل لوح طراحی و قلم Intuos به اضافه‌ی نرم‌افزار طراحی سه بعدی ZBrushCore شرکت Pixologic است.

طبق ادعای شرکت، با این بسته یکپارچگی بین سخت‌افزار و نرم‌افزار با وجود شباهت زیاد بازخورد لمسی با مدل سازی دنیای واقعی عمیق‌تر خواهد شد. قلم Intuos 3D طبیعی و کاملا بصری بوده و به صورت مداوم با نرم‌افزار قدرتمند ZBrushCore شرکت Pixologic کار می‌کند. این نرم‌افزار به وسیله‌ی بنیاد ZBrush که سال‌ها به عنوان یک استودیوی بازی سازی و فیلم سازی مطرح و کاملا حرفه‌ای به خلق آثار برجسته‌ی سه بعدی می‌پردازد، ساخته شده است.

قیمت این بسته‌ی طراحی کامل، ۲۰۰ دلار تعیین شده است. پس از اتمام طراحی، کاربر می‌تواند نتیجه‌ی کار خود را در انجمن‌های مدل سه بعدی آنلاین مانند Sketchfab به اشتراک گذاشته یا برای چاپ کردن طرح خود به صورت سه بعدی، به طور مستقیم آن را به Shapeways ارسال کند. پیشنهادهای ویژه‌ای برای این بسته از طریق هر دو وب‌سایت خدماتی یاد شده، به فروش می‌رسد. این بسته از ماه آینده در وب‌سایت آمازون و خود شرکت واکوم به فروش خواهد رسید.

بسته‌ی Intuos 3D شرکت واکوم را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ لطفا نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات