دیجیتایزر واکوم اکنون از قابلیت تبدیل دست‌خط به متن بهره می‌برد

شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۰۰:۵۹
مطالعه 2 دقیقه
واکوم در نمایشگاه CES 2016 با آپدیت اپلیکیشن دیجیتایزر بمبو اسپارک، به آن قابلیت تشخیص دست‌خط و تبدیل به متون را نیز می‌دهد. همراه زومیت باشید.
تبلیغات

اگر در کنار گذاشتن قلم و کاغذ خود هم‌چنان تردید دارید و جایگزین مناسبی برای آن نیافته‌اید، نوت‌بوک دیجیتایز بَمبو اسپارک شرکت واکوم با افزودن تکنولوژی بهینه‌‌شده‌ی تشخیص و تبدیل دست‌خط به متن، دلیل دیگری برای کنار گذاشتن لوازم سنتی و روی آوردن به نمونه‌های مدرن را ارائه کرده است. 

بَمبو اسپارک واکوم دستگاهی است که از یک دفترچه‌ی کاغذی و خودکار مخصوصی بهره می‌برد و می‌تواند متن‌ها و اشکال کشیده شده در دفترچه را مستقیما برای دستگاه اپلی ارسال کند و به ذخیره‌ی آن‌ها در فضای ابری بپردازد. این دستگاه پیش‌تر با قیمت ۱۶۰ دلار عرضه شده بود. حال شرکت واکوم با انتشار بروزرسانی برای اپلیکیشن بَمبو اسپارک به آن قابلیت تبدیل دست‌خط به متون را در ۱۳ زبان مختلف می‌دهد تا بتوانید مجددا به ویرایش آن‌ها بپردازد.

دیجیتایزر بمبو اسپارک

قابلیت تشخیص دست‌خط به کار رفته در محصول واکوم، توانایی خواندن دست خط‌‌های ناخوانا را نیز دارد. سیستم جستجوی اپلیکیشن واکوم نیز تحت این بروز رسانی پیشرفت بسیاری به خود دیده‌ است و امکانات گسترده‌ای جهت مرتب کردن یادداشت‌ها به کاربر می‌دهد. اگر به محصولی با قیمت مناسب صرفا جهت یادداشت‌برداری نیاز دارید، بمبو اسپارک واکوم گزینه‌ی ایده‌آلی خواهد بود.

کلیه‌ی اخبار و مقالات مرتبط با نمایشگاه را در صفحه‌ی اختصاصی CES 2016 مشاهده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات