پخش زنده رویداد Google I/O 2023 امشب ساعت ۲۰:۳۰ (تمام شد)

چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
پخش زنده رویداد Google I/O 2023 زومیت
به‌باور برخی از صاحب‌نظران، اهالی مانتن‌ویو امشب یکی از هیجان‌انگیزترین رویدادهای چند سال گذشته این شرکت را برگزار خواهند کرد.
تبلیغات

تنها چند ساعت با شروع رویداد Google I/O 2023 فاصله داریم و احتمالا درحال انتظار برای یکی از مهم‌ترین و بزرگ‌ترین رویدادهای گوگل در سال‌های اخیر هستیم. علت اهمیت رویداد به چند مورد کلیدی مربوط می‌شود؛ اول اینکه اهالی مانتن‌ویو همان‌طور که اخیرا به‌طور رسمی اعلام کرده‌اند، درحال تدارک برای رونمایی اولین گوشی تاشدنی‌شان هستند؛ اتفاقی که می‌تواند آینده دستگاه‌های اندرویدی را طور دیگری رقم بزند و به انقلابی در این صنعت بدل شود.

مورد دوم و مهم‌تر اینکه با بالا گرفتن رقابت هوش‌مصنوعی میان گوگل و مایکروسافت و همچنین ترکیب چت‌بات ChatGPT با موتور جستجوی بینگ، انتظار می‌رود تا برترین و محبوب‌ترین موتور جستجو جهان برای مقابله با قدرت گرفتن بینگ، راهکارهای جدیدی را برای نسل جدیدِ کاربران موتورهای جستجو، معرفی کند.

از پیکسل فولد تا اندروید ۱۴؛ شمارش معکوس برای هیجان‌انگیزترین رویداد گوگل
مطالعه '10

از سوی دیگر نسخه جدید اندروید، محبوب‌ترین سیستم‌عامل موبایل جهان نیز با اسم رمز «کیک وارونه» (Upside Down Cake) نیز یکی دیگر از موضوعات مورد بحث در رویداد گوگل I/O امسال به‌شمار می‌رود که از ابتدای سال دو نسخه Developer Preview به‌علاوه یک نسخه بتای عمومی نیز از آن منتشر شده است.

بنا به برخی گمانه‌زنی‌ها گوگل قصد دارد با پررنگ‌تر کردن نقش هوش‌مصنوعی در سیستم عامل اندروید ۱۴، خود را از زیر سایه مایکروسافت و اقدامات متعددی که در چند ماه اخیر انجام داده است، خارج کند.

پخش زنده رویداد Google I/O 2023

پرواضح است که در چنین رویداد مهمی، تعداد محصولات و سرویس‌ها محدود به موارد گفته شده نخواهد بود و احتمالا رویداد با غافل‌گیری‌هایی نیز همراه باشد؛ بنابراین پیشنهاد می‌کنیم که برای اطلاع از تمامی محصولات و سرویس‌های رونمایی شده در رویداد Google I/O 2023 با شروع رویداد به صفحه اصلی زومیت مراجعه کنید. شما می‌توانید رویداد توسعه‌دهندگان گوگل را به‌طور زنده در این مقاله تماشا کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات