مایکروسافت ۲۵ اسفند، هوش مصنوعی را به نرم‌افزارهای آفیس تزریق می‌کند!

دوشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۵
مطالعه 1 دقیقه
ساتیا نادلا / Satya Nadella مدیرعامل مایکروسافت در حال سخنرانی لوگوی مایکروسافت در پشت سر
مایکروسافت دعوت‌نامه‌ی رویداد ۲۵ اسفند را برای رسانه‌ها ارسال کرده است. احتمالاً این کنفرانس محفل رونمایی نسخه‌ی جدید نرم‌افزارهای آفیس خواهد بود.
تبلیغات

مایکروسافت اواخر اسفند رویدادی ویژه با محوریت «آینده‌ی کار با هوش مصنوعی» برگزار می‌کند. این شرکت در مراسم پیش‌ رو نحوه‌ی تزریق هوش مصنوعی مشابه ChatGPT به اپلیکیشن‌های خانواده‌ی آفیس نظیر ورد و اوت‌لوک و تیمز را تشریح خواهد کرد.

ساتیا نادلا، مدیرعامل مایکروسافت و جرد اسپاتارو، رئیس تیم نرم‌افزاری مایکروسافت ۳۶۵، در مراسم جدید حضور خواهند یافت. کنفرانس مطبوعاتی مایکروسافت ۱۶ مارس ۲۰۲۳ (۲۵ اسفند ۱۴۰۱) ساعت ۱۹:۳۰ به وقت تهران برگزار می‌شود. خبرگزاری ورج ماه گذشته‌ی میلادی برنامه‌های مایکروسافت برای استفاده از هوش مصنوعی در نرم‌افزارهای آفیس را فاش کرده بود. در آن زمان، حتی به برگزاری مراسم در ماه مارس نیز اشاره شد.

ردموندی‌ها با رونمایی مدل هوش مصنوعی پرومتئوس و استفاده از آن در بینگ خبرساز شده‌اند. اکنون زمانش رسیده است که مایکروسافت بار‌دیگر با بهره‌گیری از هوش مصنوعی، سرویس‌های نرم‌افزاری‌اش را متحول کند.

اوایل سال جاری میلادی گفته شد مایکروسافت به‌صورت آزمایشی از نسخه‌های مختلف مدل زبانی GPT شرکت OpenAI برای بهبود نتایج جست‌و‌جو و نوشتن متن خودکار ایمیل در اوت‌لوک و بهبود نوشتار در نرم‌افزار ورد استفاده کرده است.

مایکروسافت امروز قابلیت جدیدی به نام CoPilot را برپایه‌ی هوش مصنوعی در‌دسترس کاربران سرویس Microsoft Dynamics 365 و Viva Sales قرار داده است که از سرورهای ابری آژور برای ساخت ایمیل فروش استفاده می‌کند.

زومیت کنفرانس مطبوعاتی مایکروسافت را پوشش خواهد داد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات