رویداد رونمایی گلکسی S23 را زنده در زومیت تماشا کنید و برنده گلکسی S21 FE و A53 شوید!

دوشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۳
مطالعه 2 دقیقه
جوایز پخش زنده زومیت از مراسم رونمایی گلکسی S23 سامسونگ
پوشش زنده‌ی زومیت از مراسم چهارشنبه‌شب سامسونگ با جوایز ویژه‌ای همراه است. اگر به گوشی جدید نیاز دارید، شانس خود را امتحان کنید.
تبلیغات

زومیت چهارشنبه‌شب رویداد گلکسی آنپکد سامسونگ را به‌صورت زنده پخش می‌کند. پیش‌بینی می‌شود سامسونگ در این مراسم سراغ رونمایی گوشی‌های سری گلکسی S23 و لپ تاپ‌های جدید سری گلکسی بوک برود.

پوشش زنده‌ی رویداد سامسونگ در زومیت بر بستر آپارات انجام می‌شود؛ شما کاربران عزیز زومیت در داخل خود وب‌سایت نیز می‌توانید رویداد را تماشا کنید. پوشش زومیت با جوایز ویژه‌ای همراه است که می‌توانید شانس خود را برای دریافت آن‌ها امتحان کنید.

زومیت به‌رسم همیشگی خود، رویداد پرده‌برداری از محصولات جدید سامسونگ را به‌طور زنده پوشش خواهد داد و اخبار این مراسم را لحظه‌به‌لحظه در وب‌سایت و شبکه‌های اجتماعی‌اش گزارش خواهد داد. زومیت در این رویداد با حمایت فروشگاه اینترنتی درناپست، جوایز ارزنده‌ای را برای کاربران عزیز خود تهیه کرده است:

  • یک دستگاه گلکسی S21 اف ای در بین کاربرانی* قرعه‌کشی می‌شود که زیر پست پوشش زنده‌ زومیت کامنت می‌گذارند؛ به ما بگویید که چرا باید این گوشی را برنده شوید یا انتظاراتتان از گلکسی S23 را با ما در میان بگذارید.
  • یک دستگاه گلکسی S21 اف ای برای اولین فردی اهدا خواهد شد که به سؤال مطرح‌شده در ویدیوی زنده‌ی زومیت پاسخ درست بدهد.
  • یک دستگاه گلکسی A53 در بین افرادی قرعه‌کشی می‌شود که زیر پست انتظارات از گلکسی S23 در کانال یوتیوبِ زومیت کامنت می‌گذارند.

* توجه داشته باشید که برای شرکت در قرعه‌کشی، باید شماره‌موبایلتان را به حساب کاربری خود اضافه کنید؛ ما از این شماره‌ها برای حصول اطمینان از یکتا بودن حساب‌های کاربری و تماس با برنده‌ی جایزه استفاده می‌کنیم؛ بدیهی است که پس از انجام قرعه‌کشی، می‌توانید شماره‌موبایل خود را از پروفایل‌هایتان حذف کنید.

مراسم گلکسی آنپکد ساعت ۲۱:۳۰ چهارشنبه‌ به وقت تهران برگزار می‌شود. پوشش زنده‌ی زومیت نیم‌ساعت قبل از مراسم آغاز خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات