پوشش زنده رویداد Google IO2022 [تمام شد]

چهارشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
گوگل امشب رویداد جدیدی را به‌منظور رونمایی از جدیدترین دستاوردهای نرم‌افزاری و سخت‌افزاری‌اش برگزار خواهد کرد. ما نیز در زومیت از ساعت ۲۱ به‌صورت زنده این رویداد را پوشش خواهیم داد.
تبلیغات

گوگل امشب رویداد توسعه‌دهندگان خود را با محوریت جدیدترین دستاوردهای نرم‌افزاری این شرکت برگزار می‌کند؛ رویدادی که می‌تواند برای دوستداران غول جست‌وجوی اینترنتی بسیار هیجان‌انگیز باشد. به‌طورکلی، گمان می‌رود که گوگل طی رویداد در مورد ویژگی‌های جدید محصولات خود، از جمله اپلیکیشن‌های فوتوز، گوگل مپ و بخش جست‌وجو صحبت کند. همچنین احتمالاً در این مراسم پیش‌نمایشی از نسخه‌های بعدی اندروید و Wear OS و تکنولوژی‌های گوگل در زمینه هوش مصنوعی ارائه خواهد شد.

همان‌طور که در ابتدا گفته شد، کانون توجه اهالی مانتین‌ویو در رویداد پیش رو احتمالاً بر دستاوردهای نرم‌افزاری معطوف خواهد بود. بااین‌حال معرفی محصولات سخت‌افزاری نیز دور از انتظار نیست. برای مثال، پیکسل ۶ ای، پیکسل واچ و نست هاب جدید شانس بسیار بالایی برای حضور در این رویداد دارند.

طبق روال معلوم، زومیت رویدادهای بزرگ فناوری را پوشش خواهد داد و قطعاً رویداد I/O گوگل نیز از این قاعده مستثنی نخواهند بود؛ بنابراین کاربران می‌توانند امشب، ۲۱ اردیبهشت، نیم‌ساعت پش از آغاز رویداد در وب‌سایت حضور داشته باشند و پخش زنده زومیت را دنبال کنند. افزون‌براین، تحریریه زومیت سعی دارد طی برگزاری رویداد، پوشش مناسبی را از اخبار و حواشی پیرامون محصولات معرفی‌شده ارائه بدهد؛ ازاین‌رو، افرادی که تمایل به تماشای ویدئویی رویداد ندارند می‌توانند اخبار لحظه‌به‌لحظه وب‌سایت را دنبال کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات