ایستر اگ AR جالب اپل در دعوت‌نامه رویداد Peek Performance

پنج‌شنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
اگر با آیفون یا آیپد خود به سایت اپل سر بزنید می‌توانید ایستر اگ AR موجود در دعوت‌نامه Peek Performance را مشاهده کنید.
تبلیغات

اپل رسماً زمان برگزاری رویداد ماه مارس خود را اعلام کرده است. این شرکت بنا بر سنت قدیمی خود، همراه با به اشتراک گذاشتن تاریخ، روی دعوت‌نامه ایستر اگی را نیز برای کاربران آیفون و آیپد به جا گذاشته است.

به گزارش 9to5mac، ماجرای ایستر اگ‌های واقعیت افزوده از چند سال پیش شروع شد. ابتدا، در رویداد اپل واچ سری ۶ و آیپد، سپس معرفی آیفون ۱۲، رویداد M1 Mac، رویداد Spring Loaded 2021، رویداد آیفون ۱۳ و در نهایت رویداد آنلیشد برای M1 پرو وM1 مکس‌بوک پرو شاهد آن بودیم.

اکنون، اپل ایستر اگ سرگرم‌کننده‌ی دیگر برای رویداد «Peek Performance» در ۸ مارس قرار داده است که انتظار داریم در آن آیفون SE 3 جدید با پشتیبانی 5G، آیپد ایر با ویژگی Central Stage و مک‌های جدید رونمایی شوند.

اگر با آیفون یا آیپد خود به صفحه‌ی رویدادهای اپل سر بزنید، با ضربه زدن روی لوگوی رویداد اپل که در بالای صفحه وجود دارد می‌توانید ایستر اگ AR را مشاهده کنید. هنگامی که لوگوی AR اپل را دیدید (ممکن است مدتی طول بکشد تا بارگذاری شود)، امواجی با رنگ‌های مختلف به شما نمایش داده خواهند شد. همچنین می‌توانید روی دکمه‌ای که در پایین ظاهر می‌شود ضربه بزنید تا رویداد به شما یادآوری شود.

می‌توانید نحوه ظاهر شدن ایستر اگ AR را در ادامه مشاهده کنید:

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات