CES 2022 دی‌ماه امسال و به‌صورت حضوری برگزار خواهد شد

پنج‌شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۰
مطالعه 1 دقیقه
اتحادیه‌ی فناوری مصرفی ایالات متحده CES ۲۰۲۲ را از پانزدهم تا هجدهم دی‌ماه ۱۴۰۰ و به‌صورت حضوری برگزار خواهد کرد. این مراسم در سال ۲۰۲۱ به خاطر ویروس کرونا، آنلاین برگزار شد.
تبلیغات

دنیاگیری ویروس کرونا در سال گذشته‌ی میلادی بسیاری از رویدادها را به تعطیلی کشاند و باعث شد شرکت‌ها به فکر راه‌ جدیدی برای رونمایی از محصولاتشان بیافتند. CES که به‌طور معمول در لاس وگاس برگزار می‌شود، در سال ۲۰۲۱ به شکل کاملا آنلاین برگزار شد؛ اما نهاد برگزارکننده‌ی این مراسم گفته است که در CES ۲۰۲۲ مراجعه‌ی حضوری را ممکن می‌کند.

بر اساس آنچه GSMArena می‌نویسد، CES ۲۰۲۲ از تاریخ ۵ تا ۸ ژانویه‌‌ی ۲۰۲۲ (۱۵ تا ۱۸ دی ۱۴۰۰) برگزار خواهد شد. گری شپیرو، مدیرعامل اتحادیه‌ی فناوری مصرفی ایالات متحده (نهاد برگزارکننده‌ی CES) می‌گوید از اینکه CES به خانه‌ی خود یعنی لاس وگاس برمی‌گردد هیجان‌زده است.

ظاهرا برگزارکنندگان از مدت‌ها پیش به برگزاری CES ۲۰۲۲ به شکل حضوری فکر می‌کنند و با درنظرگرفتن واکسیناسیون گسترده در سطح دنیا، سرانجام رأی به برگزاری حضوری مراسم داده‌اند. البته CES ۲۰۲۲ ممکن است اولین کنفرانس حضوری بزرگ امسال نباشد. محل برگزاری MWC 2021 بارسلونا به شانگهای تغییر کرده است و در ماه ژوئن (خرداد و تیر) برگزار خواهد شد.

GSMA (نهاد برگزارکننده‌ی MWC) فعلاً چیزی از برگزاری این مراسم به‌صورت حضوری نگفته است؛ اما اگر اروپا همچنان به کاهش آمار ابتلا به ویروس کرونا ادامه بدهد، شاید MWC حضوری برگزار شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات