پیکسل واچ، پیکسل فولد و تمام محصولات دیگری که در رویداد اخیر گوگل معرفی نشدند

سه‌شنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۵
مطالعه 4 دقیقه
انتظار می‌رفت در رویداد اخیر گوگل محصولاتی مانند پیکسل واچ، پیکسل فولد و پیکسل بادز جدید معرفی شوند، اما این اتفاق رخ نداد.
تبلیغات

ساعتی پیش جدیدترین رویداد گوگل به پایان رسید و سرانجام پیکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو رونمایی شدند. البته در کنار این دو دستگاه جذاب، موارد دیگری نیز مانند Pixel Pass و یک پایه شارژ جدید و قوی‌تر معرفی شدند.

به گزارش دیجیتال ترندز، اما در میان، چند محصول معرفی نشدند. بعضی از این موارد آن‌هایی هستند که نیاز به به‌روزرسانی دارند و دسته‌ای دیگر شامل محصولات جدیدی می‌شوند که انتظار داریم به حوزه‌هایی مانند گجت‌های پوشیدنی اضافه شوند. در ادامه فهرستی از این موارد را مشاهده می‌کنید.

پیکسل بادز جدید

سری A پیکسل بادز به‌تازگی عرضه شده و این محصول ۹۹ دلاری قابلیت صدای انطباق‌پذیر (adaptive sound) را ارائه داده و دارای گواهی IPX4 است، در نتیجه می‌تواند در برابر عرق و گرد و غبار مقاومت کند. باوجود اینکه ایربادز مذکور از ویژگی حذف نویز فعال پشتیبانی نکرده و کیس شارژ بی‌سیم ندارد، این محصول برای هر کس که دوست دارد ایرباد بی‌سیم واقعی داشته باشد که به خوبی درون گوش قرار می‌گیرد، گزینه مقرون‌به‌صرفه خوبی است.

محصولات گوگل

بعضی انتظار داشتند که در رویداد جدید گوگل، نسل جدیدی از ایربادز این شرکت رونمایی شوند، اما این اتفاق رخ نداد. امیدواریم این شرکت به‌زودی مدل جدیدی از پیکسل بادز خود را رونمایی کند.

Pixelbook Go جدید

وقتی Pixelbook Go گوگل در سال ۲۰۱۹ پس از Pixelbook اصلی (۲۰۱۷) عرضه شد، خریداران استقبال فوق‌العاده‌ای از آن کردند. Pixelbook Go دارای صفحه‌کلید راحت و عمر باتری فوق‌العاده‌ای بود که آن را به یک دستگاه کاربرپسند برای کارهای سبک و استفاده روزانه تبدیل کرد.

محصولات گوگل

با توجه به افزایش کار و تحصیل در خانه طی یک سال و نیم گذشته، فکر می‌کردیم اکنون زمان مناسبی برای معرفی Pixelbook جدید باشد، اما به هر دلیلی، گوگل Pixelbook جدیدی را در رویداد اخیر خود رونمایی نکرد. این مسئله می‌تواند به کمبود تراشه مربوط باشد. باید دید آیا شرکت برای معرفی نسل جدید این محصول برنامه‌ای دارد؟

تبلت جدید

گوگل در سال ۲۰۱۸ یک تبلت Pixel Slate عرضه کرد که اکنون تولید آن متوقف شده، اما هنوز در برخی فروشگاه‌های خرده‌فروشی در دسترس است. درحالی‌که به دلیل شایعات مربوط به پتنت جدید گوگل، زمزمه‌هایی از تبلت جدید این شرکت به گوش می‌رسید، این محصول در رویداد اخیر دیده نشد.

با افزایش اندازه نمایشگر پیکسل ۶ پرو به ۶٫۷ اینچ، مرز میان تلفن و تبلت محو‌تر از همیشه شده است. همچنین، شایعه‌ای نیز درباره پیکسل فولد با نمایشگر بزرگ‌تر آن منتشر شده که اگر صحت داشته باشد، تفاوت میان تبلت و گوشی کمتر از قبل می‌شود.

پیکسل واچ

اگرچه اخبار و شایعات زیادی در مورد ساعت پیکسل منتشر می‌شود و ما از سال ۲۰۱۹ این شایعات را می‌شنویم، ولی گوگل اقدامی در این زمینه نکرده است. بار دیگر، این شرکت در رویداد اخیر خود، پیکسل واچ را معرفی نکرد. ما هنوز امیدواریم که به‌زودی یک مدل از این ساعت هوشمند را ببینیم. مطمئنا جالب خواهد بود که یک نسخه سنتی‌تر Wear OS 4 گوگل را در ساعت هوشمندی از این شرکت ببینیم.

محصولات گوگل

پیکسل فولد

اگرچه انتظار داریم در آینده نزدیک شاهد عرضه گوشی پیکسل فولد باشیم، اما خبری از این دستگاه در رویداد امشب نبود. گفته می‌شود پیکسل فولد دارای صفحه‌نمایش ۷٫۵ اینچی با فرکانس ۱۲۰ هرتز است. متاسفانه اطلاعات بیشتری از این دستگاه در اختیار نداریم. دلیل اصلی امیدواری ما نسبت به معرفی پیکسل فولد این است که نسخه اندروید ۱۲.۱ به وضوح برای دستگاه‌های تاشو و صفحه‌نمایش بزرگ بهینه شده است.

محصولات گوگل

شما همراهان زومیت دوست داشتید چه محصولاتی را در رویداد اخیر گوگل ببینید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات