فروشگاه آنلاین اپ استور در آستانه رویداد Unleashed از دسترس خارج شد

دوشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
فروشگاه آنلاین اپل ساعاتی مانده به رویداد Unleashed به‌منظور اضافه‌کردن محصولات جدید از دسترس خارج شد.
تبلیغات

فروشگاه آنلاین اپل (Apple Store) در آستانه‌ برگزاری رویداد معارفه مک مینی و مک‌بوک پرو از دسترس خارج شد. هفته گذشته، اپل اعلام کرد که قصد دارد ساعت ۲۰:۳۰ دوشنبه ۲۶ مهر با برگزاری کنفرانسی مجازی، محصولات سخت‌افزاری جدیدش را رونمایی کند. حال با نزدیک‌شدن به برگزاری رویداد و طبق سنت همیشگی، کوپرتینویی‌ها استور آنلاین خود را برای اضافه‌کردن محصولات جدید از دسترس کاربران خارج کرده‌اند.

انتظار می‌رود در مراسم امشب، اپل افزون‌‌بر مک‌بوک پرو و مک مینی جدید، محصولاتی نظیر نسل سوم ایرپاد استاندارد را نیز معرفی کند. همچنین، احتمالا این شرکت تاریخ نهایی انتشار سیستم‌عامل مک‌اواس مانتری را اعلام خواهد کرد. البته شایعاتی از احتمال رونمایی کنسول دستی اپل در این مراسم شنیده می‌شود؛ اما در حقیقت، بخت آن برای حضور در این مراسم بسیار ناچیز خواهد بود.

دومین رویداد پاییزی اپل در نیمه دوم سال ۲۰۲۱، قرار است کمتر از سه ساعت دیگر با عنوان Unleashed برگزار شود. کانون توجه غول دنیای فناوری به‌احتمال زیاد به رونمایی کامپیوترهای جدید مک معطوف خواهد بود. اعتقاد بر این است مک‌بوک پرو ۲۰۲۱ ممکن است با بازطراحی چشمگیری مواجه شود و ظاهرا اپل نوت‌بوک حرفه‌ای خود را در دو مدل ۱۴ و ۱۶ روانه بازار کند.

افزون‌براین، پیش‌بینی می‌شود قدرت پردازشی هر دو مدل را تراشه میان‌نسلی سری M اپل تأمین کند که به‌احتمال فراوان ۱۰ هسته پردازشی را در خود جای می‌دهد. از دیگر مشخصات این محصول می‌توان به نمایشگر مینی ال‌ای‌دی و پشتیبانی از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و حاشیه‌های بسیار اندک اشاره کرد. افزون‌براین، ادعا می‌شود مک‌بوک پرو جدید به‌لطف تراشه بهبودیافته از درگاه‌های ورودی و خروجی بیشتری پشتیبانی خواهند کرد.

برای مطالعه‌ تمام مقالات مرتبط با اپل به این صفحه مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات