رویداد MWC 2021 با حضور علاقه‌مندان در بارسلونا برگزار می‌شود

جمعه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
مسئولان رویداد MWC اعلام کرده‌اند که کنفرانس‌های شرکت‌های مطرح با حضور علاقه‌مندان در شهر بارسلونا برگزار خواهد شد.
تبلیغات

یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای مرتبط با حوزه‌ی فناوری را می‌توان MWC نامید؛ رویدادی که شرکت‌های بزرگ دنیا کنار یکدیگر حضور می‌یابند تا دستاوردهای جدید خود در زمینه‌ی گجت‌های قابل حمل مانند تبلت و گوشی هوشمند را معرفی کنند. بااین‌حال، سال گذشته به دلیل شیوع بیماری کرونا رویداد MWC 2020 لغو شد.

در سال ۲۰۲۱ نیز گزارش‌های منتشر شد که رویدادهایی مانند IFA 2021 و CES 2021 برگزار نمی‌شوند و همین امر نگاه‌ها را به سمت مسئولان GSMA جلب کرد. درواقع علاقه‌مندان می‌خواهند بدانند که سرنوشت رویداد MWC 2021 چه خواهد بود. حال، به‌نظر می‌رسد که سایت خبری Gizchina پاسخ چنین پرسشی را داده است. 

سران GSMA به علاقه‌مندان قول برگزاری رویداد MWC 2021 را داده‌اند و همچنین تأیید کرده‌اند که امکان حضور در بارسلونا برای شرکت در کنفرانس‌های خبری شرکت‌های مطرح و مشاهده‌ی آخرین دستاوردهایشان از نزدیک وجود خواهد داشت؛ اما پروتکل‌های امنیتی برای حفظ سلامت شرکت‌کنندگان و کارکنان شرکت‌های حاضر در رویداد رعایت می‌شود.

برگزاری نمایشگاه MWC 2021

در گزارش ذکر شده که اجرای طرح واکسناسیون باعث شده تا امکان برگزاری رویداد MWC 2021 با حضور فیزیکی علاقه‌مندان وجود داشته باشد. سران GSMA در مورد برگزاری رویداد گفته‌اند که نمایشگاه MWC امسال با سال‌های گذشته فرق خواهد داشت و علاقه‌مندان می‌توانند به‌صورت حضوری یا از طریق لایو استریم در کنفرانس‌های خبری شرکت داشته باشند. متس گرنرید، یکی از اعضای بلندپایه‌ی GSMA در مصاحبه با رسانه‌ها به اهمیت رعایت پروتکل‌های بهداشتی و تضمین سلامت شرکت‌کنندگان در رویداد MWC 2021 پرداخته و می‌گوید که نمایشگاه با تأیید و نظارت مقام‌های محلی برگزار خواهد شد.

انتظار می‌رود رویداد MWC 2021 از ۷ تیر شروع شده و در ۱۰ تیر نیز خاتمه یابد. سران GSMA از امکان حضور به‌مراتب کمتر شرکت‌کنندگان در نمایشگاه امسال نسبت به سال‌های گذشته خبر می‌دهند؛ اما تأیید شده که نمایشگاه برای استقبال از گسترده‌ی علاقه‌مندان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی آماده شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات