سامسونگ تابستان امسال در 2021 MWC بارسلونا حضور نخواهد داشت

چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
مقام‌های برای محافظت از سلامت کارکنان، مشتریان و شریکان تجاری خود از خطر ابتلا به ویروس کرونا، تصمیم گرفته‌اند که در رویداد MWC 2021 حضور فیزیکی نداشته باشند.
تبلیغات

به گزارش Engadget، سامسونگ در رویداد MWC 2021 که در بارسلونا برگزار خواهد شد، حضور فیزیکی نخواهد داشت. سخنگوی این شرکت به رویترز گفت: «سلامتی و ایمنی کارمندان، شرکا و مشتریان اولویت اول ما است؛ بنابراین تصمیم گرفته‌ایم از حضور در نمایشگاه کنگره جهانی موبایل امسال انصراف بدهیم.»

با توجه به شرایط موجود، انجمن GSM، سازمانی که هرساله MWC را گرد هم می‌آورد، قصد دارد این رویداد را به‌صورت حضوری در تاریخ ۲۸ ژوئن (۷ تیر ۱۴۰۰) برگزار کند. سامسونگ آخرین شرکتی است که از راه دور در این مراسم شرکت خواهد کرد. پیش از این، سونی، نوکیا و اریکسون برنامه‌های مشابهی را اعلام کرده بودند. همچنین گوگل گفته است در MWC حضور نخواهد داشت و  قصد دارد به‌طور مجازی در آن شرکت کند.

سخنگوی GSMA به Engadget گفت:

ما احترام می‌گذاریم و می‌دانیم که برنامه‌ریزی در این شرایط پیچیده سخت است. سامسونگ به‌صورت مجازی در رویداد MWC21 محصولات جدیدش را رونمایی خواهد کرد و مشتاق هستیم تا در سال ۲۰۲۲ شاهد رونمایی از محصولات سامسونگ به‌صورت حضوری باشیم.

بیانیه‌ی مطبوعاتی این سازمان هفته‌ی گذشته منتشر شد که در آن جزئیات برخی از برنامه‌های رویداد MWC 2021 ذکر شده است. سال گذشته، پس از انصراف چندین غرفه‌دار بزرگ از جمله سامسونگ، سونی و ال‌جی، رویداد MWC 2020 لغو شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات