زمان بندی مراسم Google I/O 2021 اعلام شد

پنج‌شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
گوگل زمان‌بندی کامل مراسم Google I/O 2021 را منتشر کرده است. در این مراسم مباحث مختلفی در رابطه‌ با اندروید 12، Wear OS،اGoogle TV و... مطرح خواهد شد.
تبلیغات

تنها چند هفته تا آغاز کنفرانس سالانه‌ی توسعه‌دهندگان گوگل زمان باقی مانده است و آن‌طور که اندروید سنترال می‌نویسد، قرار است با رویدادی هیجان‌انگیز مواجه باشیم. گوگل ساعاتی پیش زمان‌بندی دقیق رویداد Google I/O 2021 را منتشر کرد تا بدانیم چه انتظاری از این مراسم داشته باشیم. گوگل در این رویداد، چندین کنفرانس مطبوعاتی، اجلاس و ورکشاپ برگزار خواهد کرد.

گوگل به کسانی که پیش‌تر برای حضور در I/O 2021 ثبت‌ نام کرده‌ و علایقشان را برگزیده‌اند، اجلاس‌های خاصی با برچسب «Suggested for You» پیشنهاد می‌دهد. شرکت واقع در مانتین ویو بر اساس عناوین و سلایق مختلف، رویدادهای داخل Google I/O را زمان‌بندی کرده است. به‌ نظر می‌رسد اکثر جلسه‌ها با یکدیگر هم‌پوشانی دارند؛ به همین دلیل نمی‌توان در همه‌ی آن‌ها شرکت کردد و باید صرفا سراغ جلسه‌های مورد علاقه رفت.

یکی از جلسه‌های مهم کنفرانس گوگل به Wear OS و توسعه‌ی Tile برای این پلتفرم ارتباط دارد. گوگل مدتی پیش این ویژگی را به روی توسعه‌دهندگان متفرقه باز کرد تا قابلیت‌های بیشتری به Wear OS اضافه شود.

گوگل جلسه‌ای ا با محوریت دستگاه‌های تاشدنی و نمایشگرهای بزرگ برگزار خواهد کرد. این شرکت مدتی است با مایکروسافت همکاری می‌کند تا تجربه‌ی کاربری دستگاه‌هایی نظیر گلکسی زد فولد 2 سامسونگ و سرفیس دوئو را بهبود بدهد.

گوگل در Google I/O 2021 اطلاعات زیادی در مورد اندروید 12 منتشر خواهد کرد؛ جدیدترین نسخه از سیستم‌عامل موبایل گوگل اکنون در سومین و آخرین نسخه‌ی پیش‌نمایش توسعه‌دهنده به سر می‌برد و انتظار داریم بتای عمومی آن به‌ هنگام آغاز کنفرانس گوگل در دسترس قرار بگیرد. 

رویداد Google I/O 2021 روز ۱۸ می ۲۰۲۱ (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰) آغاز خواهد شد و کنفرانس مطبوعاتی آغازین آن برای ساعت ۲۱:۳۰ به وقت تهران برنامه‌ریزی شده است. حتی اگر تمایلی به جلسه‌ها و ورکشاپ‌های I/O ندارید، بهتر است حتما نگاهی به کنفرانس مطبوعاتی داشته باشید؛ چون معمولا اخبار مهمی در آن اعلام می‌شود که مستقیما کاربران عادی را تحت تأثیر قرار می‌دهد. زومیت مراسم I/O را به‌ شکل جامع پوشش خواهد داد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات