MWC 2021 با محدودیت‌ زیاد و به‌صورت حضوری برگزار می‌شود

یک‌شنبه ۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
انجمن سامانه جهانی ارتباطات سیار اعلام کرد که MWC 2021 با حضور مردم و اعمال محدودیت زیاد برگزار خواهد شد.
تبلیغات

با شیوع ویروس کرونا بسیاری از رویدادهای مهم دنیای تکنولوژی سال ۲۰۲۰ در غیاب علاقه‌مندان برگزار شد؛ از جمله این رویدادها می‌توانیم به MWC و CES اشاره کنیم؛ اما به گزارش GSM‌Arena، MWC 2021 به‌صورت حضوری برگزار می‌شود. مدیرعامل انجمن سامانه جهانی ارتباطات سیار به این موضوع اشاره کرده است که MWC امسال به‌صورت حضوری برگزار خواهد شد تا کمی امید به مردم داده شود و این پیام را صادر کند که می‌توانیم از تأثیرات کووید ۱۹ عبور کنیم و به شرایط معمولی بازگردیم.

MWC دو نمایش خواهد داشت؛ یکی در بارسلونا و دیگری در  شانگهای. سال گذشته انجمن سامانه جهانی ارتباطات سیار اعلام کرده بود که MWC بارسلونا بین ماه‌های ژوئن تا جولای ۲۰۲۰ و MWC شانگهای هفته بعد از آن برگزار می‌شود.

آغاز واکسیناسیون در  چین باعث شد شرایط این کشور به حالت عادی بازگردد و انتظار می‌رود نزدیک به ۲۰ هزار نفر از MWC شانگهای بازدید کنند. البته در سال ۲۰۱۹ بیش از ۶۰ هزار نفر از این نمایشگاه بازدید کردند و دلیل کاهش آمار بازدید MWC 2020، درنظرگرفتن اقدامات بهداشتی بود.

MWC بارسلونا با محدودیت‌ بیشتری همراه خواهد بود. این نمایشگاه مانند سال‌های قبل میزبان افراد زیادی نخواهد بود و شرکت‌کنندگان باید نتیجه تست کرونای منفی  که حداکثر ۷۲ ساعت از تاریخ آن گذشته است، به همراه داشته باشند. انجمن سامانه جهانی ارتباطات سیار محیط نمایشگاه را به صورتی طراحی کرده است که به‌هیچ‌عنوان نیاز به لمس محیط نباشد. با محدودیت‌ ایجاد شده انتظار می‌رود ۵۰ هزار نفر از MWC بارسلونا دیدن کنند.

با وجود محدودیت‌، احتمال ابتلا به ویروس کرونا از بین نمی‌رود. البته محدودیت‌ رفت‌وآمد بین کشورهای مختلف هم وجود دارد. جامعه جهانی امیدوار است که با گسترش واکسیناسیون بتوان مانع از گسترش بیشتر ویروس کرونا شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات