برترین کامپیوترها، محصولات سخت‌افزاری و مانیتورهای معرفی شده در CES 2020

یک‌شنبه ۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
CES 2020 برای علاقه‌مندان به کامپیوترهای شخصی، سخت‌افزار و فناوری‌های مرتبط، نمایشگاه بسیار جذابی بود.
تبلیغات

یکی از جذاب‌ترین بخش‌های نمایشگاه CES و وجه تمایز آن با نمایشگاه‌هایی مانند کنگره‌ی جهانی موبایل (MWC) که با تمرکز روی گوشی‌‌های هوشمند برگزار می‌شوند، معرفی طیف وسیعی از محصولات سخت‌افزاری است. در بخش سخت‌افزار، امسال شاهد معرفی پردازنده‌ی ۶۴ هسته‌ای AMD Threadripper 3990X (قدرتمندترین پردازنده‌‌ی x86 ورک‌استیشن جهان)، کارت گرافیک رادئون RX 5600 XT و پردازنده‌های لپ‌تاپ رایزن ۴۰۰۰ از سوی AMD بودیم. در آن سو اگرچه اینتل، دیگر غول صنعت پردازنده و رقیب دیرینه‌ی AMD، اولین کارت گرافیک مجزا و اختصاصی خود را با نام DG1 رونمایی کرد؛ به‌عقیده‌ی بسیاری از علاقه‌مندان و کارشناسان دنیای فناوری، نمایش دلچسب و درخوری از خود در CES 2020 ارائه نکرد

شرکت‌های سازنده‌ی کامپیوترهای از پیش آماده ازجمله اوریجین، MSI، ایسوس و زوتاک از پی‌سی‌های قدرتمند گیمینگ خود رونمایی کردند و دیگر سازنده‌ها چون ایسر و لنوو به معرفی کامپیوترهای یکپارچه با مانیتور آل-این-وان (All-in-One) پرداختند.

در این میان شاید بتوان لقب متنوع‌ترین محصولات سخت‌افزاری معرفی‌شده در نمایشگاه امسال را به مانیتورها داد. دل، ا‌چ‌پی، لنوو، ایسوس، سامسونگ، ایسر، MSI و حتی برندهای کمترشناخته‌شده، همگی مانیتورهای جدیدی به‌نمایش گذاشتند. از میان تمام مانیتورهایی که در CES 2020 معرفی شدند، مانیتور گیمینگ منحنی ادیسه سامسونگ با ابعاد و انحنای عجیب خود و مانیتور ROG سوئیفت ایسوس که با نرخ نوسازی ۳۶۰ هرتزی توانست لقب سریع‌ترین مانیتور جهان را از آن خود کند، بیشترین توجه‌ها را جلب کردند.

در صورتی که طی روز‌های گذشته فرصت دنبال کردن اخبار نمایشگاه CES 2020 را نداشتید، در ادامه می‌توانید مهم‌ترین و جذاب‌ترین رایانه‌های شخصی، سخت‌افزار و مانیتورهای معرفی شده این رویداد را مشاهده کنید. 

قیمت مانیتور، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان‌ و آگاهانه‌ی انواع مانیتور اداری و گیمینگ نیاز دارید را در بخش محصولات زومیت بیابید. در این بخش، علاوه‌بر مشخصات فنی دقیق انواع مانیتور ال‌جی، مانیتور ASUS، مانیتور Samsung و مانیتور بنکیو و دیگر برند‌ها، امکان مقایسه‌ی دو یا چند محصول درکنار گالری تصاویر رسمی محصولات دردسترس شما خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات