اولین ضد کنفرانس محتوا ۱۰ اسفند در اصفهان برگزار می‌شود

سه‌شنبه ۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
اولین ضدکنفرانس محتوا با هدف آشنایی علاقه‌مندان و فعالان حوزه‌ی محتوا دهم اسفند در اصفهان و به میزبانی فضای کار اشتراکی آبی‌سفید برگزار می‌شود.
تبلیغات

ضدکنفرانس (Unconf) همان‌طورکه از نامش مشخص است، رویدادی برای به‌رقابت‌طلبیدن تمامی مؤلفه‌های کنفرانس‌های مرسوم است. این سبک از رویداد بیشتر با هدف اشتراک‌گذاری اطلاعات و انجام کارهای گروهی درباره‌ی موضوعی خاص برگزار می‌شود. در ضدکنفرانس، روند رویدادهای سنّتی مانند سخنرانی یا حتی کارگاه برای انجام پروژه‌ی خاص در جریان نیست.

در رویدادهای مرسوم ضدکنفرانس، افراد درباره‌ی موضوع جامع مدنظرشان با یکدیگر بحث و تبادل‌نظر می‌‌کنند. از دلِ این بحث‌ها، شاید فقط یادگیری مفاهیمی جدید از آن موضوع خاص بیرون بیاید و شاید حتی خروجی‌هایی همچون مقاله یا نرم‌افزار یا موارد دیگر نیز داشته باشد. درنهایت، هدف گردآمدن افراد علاقه‌مند به آن حوزه و همکاری و همفکری خواهد بود.

اولین ضدکنفرانس محتوا

رویدادهای ضدکنفرانس برخلاف دیگر رویدادهای اکوسیستم کسب‌وکار، مانند استراتاپ گرایند یا استارتاپ ویکند، شهرت چندانی ندارند و ازلحاظ برگزاری نیز، سابقه‌‌شان در کشورمان زیاد نیست. اصفهان، یکی از فعالان بزرگ‌ اکوسیستم استارتاپی کشور، اولین‌بار به برگزاری چنین رویدادی آن‌هم با تمرکز روی موضوع محتوا اقدام خواهد کرد.

رویداد ضدکنفرانس اصفهان دهم اسفند در محل فضای کار اشتراکی آبی‌سفید برگزار می‌شود. در این رویداد، تعدادی از فعالان باسابقه‌ی حوزه‌های مختلف محتوا به‌عنوان میهمان حضور دارند. روند رویداد بدین‌ترتیب است که شرکت‌کنندگان پس از شبکه‌سازی‌های سریع و آشنایی اولیه با میهمانان و زمینه‌ی کاری آن‌ها، در رأی‌گیری برای انتخاب موضوع نگارش محتوا شرکت می‌کنند. موضوعات را هم میهمانان و هم شرکت‌کنندگان اعلام می‌کنند و درنهایت، گروه‌هایی برای پرداختن به آن‌ها تشکیل می‌شود. گروه‌ها در ادامه‌ی روز با همکاری میهمانان محتوا نگارش می‌کنند. در این بخش، علاوه‌بر تجربه‌ی نگارش به‌صورت فردی یا گروهی، انتشار محتوا در پلتفرم‌های مخصوص نیز تجربه‌ می‌شود.

مقاله‌هایی که در روز برگزاری رویداد ضدکنفرانس محتوا اصفهان آماده و منتشر می‌شوند، برترین فعالان حوزه‌ی محتوای ایران داوری و بررسی می‌کنند و برترین مقاله یک هفته پس از برگزاری رویداد معرفی می‌شود. شایان ذکر است زومیت به‌عنوان میهمان و حامی رسانه‌ای رویدادهای کسب‌وکار در این رویداد حضور دارد. علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام در اولین ضدکنفرانس محتوای اصفهان از لینک زیر و کد تخفیف zoomit استفاده کنند.

ثبت‌نام در اولین رویداد ضد کنفرانس محتوا اصفهان

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات