شرکت Phyn دو نمونه محصول جدید کنترل مصرف آب معرفی کرد

شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۵
مطالعه 3 دقیقه
Phyn یکی از شرکت‌های فعال در صنعت تأسیسات است که محصولاتی با هدف کنترل هوشمند مصرف آب تولید می‌کند و در CES 2020 حضور دارد.
تبلیغات

شرکت Phyn تولیدکننده‌ی تجهیزات صرفه‌جویی در مصرف آب، در نمایشگاه 2020 حضور دارد و هم‌اکنون موفق به دریافت دو جایزه‌ی CES 2020 Innovation Awads در بخش Smart Home و Tech For a Better World شده است. البته آن‌ها تنها برای دریافت جایزه به لاس‌وگاس نیامده‌اند و محصولات جدیدی را نیز در این نمایشگاه معرفی خواهند کرد.

فین روز گذشته از دو محصول جدید خود به‌نام‌های Phyn XL 1.5 و Phyn XL 2 رونمایی کرد. ابزارهای بهینه‌سازی مصرف آب شرکت، برای زیرساخت‌های تجاری، خانه‌های بزرگ و ساختمان‌های جدید کاربرد دارند. این ابزارها براساس نسل قبلی محصولات شرکت یعنی Phyn Plus ساخته شده‌اند و امکان استفاده در خطوط آب تا قطر ۲ اینچ را دارند.

رایان کیم، مدیرعامل فین، درباره‌ی محصولات جدید شرکتش گفت:

امروزه حفاظت از منابع آبی و دوام و پایداری سیستم‌ها، از نگرانی‌های مهم همه‌ی مردم هستند. خصوصا مالکان ساختمان‌ها اهمیت زیادی به این موضوع می‌دهند، چون تأثیری مستقیم روی هزینه‌های‌شان دارد. ما در شرکت فین در تلاش هستیم تا ابزارهایی ساده و هدفمند را برای جلوگیری از خسارت‌ به سیستم‌‌های آبی همه‌ی ساختمان‌ها توسعه دهیم. اضافه شدن Phyn XL 1.5 و Phyn Xl 2 به مجموعه‌ی محصولات ما، قدمی کاملا شفاف در مسیر توسعه‌ی محصولات محسوب می‌شود تا بهترین محصولات را برای افرادی مهیا کنیم که به نظارت بر کنترل آب و کنترل هزینه‌ها اهمیت می‌دهند.
Phyn

فین ادعا می‌کند که بخش تجاری و کسب‌وکارها، روزانه ۱۰/۲ میلیارد گالن (حدود ۳۸ میلیارد لیتر) آب مصرف می‌کند. آن‌ها امیدوار هستند تا مصرف مذکور را با محصولات جدید خود تغییر دهند. دستگاه‌های Phyn XL 1.5 و Phyn XL 2، تغییرات میکروسکوپی در فشار را ۲۴۰ بار در ثانیه اندازه‌گیری کرده و هرگونه نشتی را شناسایی می‌کنند. شناسایی مشکلات لوله‌کشی و ردگیری مصرف آب نیز از دیگر قابلیت‌های محصولات فین محسوب می‌شود.

محصولات جدید فین در یک برنامه‌ی آزمایشی در شهر سانتا‌فه نیومکزیکو استفاده شدند. رستوران‌های محلی که در جریان آزمایش از دستگاه‌های Phyn Plus استفاده می‌کردند، شاهد صرفه‌جویی ۲۵ درصدی در مصرف آب بودند. حتی یکی از رستوران‌ها کاهش مصرف ۴۰ درصدی را گزارش کرد.

Phyn

همه‌ی محصولات فین ازطریق اتصال اترنت یا وای‌فای به اپلیکیشن اختصاصی شرکت متصل می‌شوند. با استفاده از داشبورد اختصاصی فین که یک پورتال تحت وب است، مالکان خانه‌ها و ساختمان‌های اداری می‌توانند فاکتورهای متعددی را به‌صورت زنده مشاهده و کنترل کنند. فین در بیانیه‌ی مطبوعاتی پیرامون محصولات جدید نوشت:

این ابزارها، فرصت‌های مناسبی را در اختیار مالکان و مدیران ساختمان، انجمن‌های مالکان ساختمان، شرکت‌های بیمه، شرکت‌های خدمات ساختمانی و سازنده‌ها قرار می‌دهد تا ریسک‌ نشتی‌های هزینه‌بر و زمان‌بر را کاهش دهند. به‌علاوه صرفه‌جویی در تجهیزات و زیرساخت‌ها و هزینه‌های عملیاتی نیز با استفاده از محصولات جدید و داشبورد مدیریتی، ممکن می‌شود. درنهایت آن‌ها می‌توانند درک و مدیریت بهتری از مصرف آب در مقیاس بزرگ داشته باشند.

محصولات جدید Phyn در آینده‌ی نزدیک به بازار عرضه نمی‌شوند. شرکت سازنده می‌گوید Phyn XL 1.5 و Phyn Xl 2 تابستان سال جاری به بازار می‌آیند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات