هواوی اسپیکر هوشمند Sound Joy را با قیمت ۱۴۹ یورو معرفی کرد

سه‌شنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
اسپیکر قابل حمل Sound Joy با داشتن باتری ۸۸۰۰ میلی‌آمپرساعت، زمان پخش ۲۶ ساعت را ارائه می‌دهد و دارای گواهی IP67 است.
تبلیغات

به‌ گزارش گیزموچاینا، هواوی در رویداد کنگره جهانی موبایل (MWC 2022)، محصولات مختلف متعددی مانند لپ‌تاپ Matebook X Pro و تبلت MatePad Paper e-ink را برای بازار جهانی معرفی کرد، اما لپ‌تاپ‌ها و تبلت‌ها تنها محصولاتی نبودند که رونمایی شدند؛ چراکه این شرکت همچنین بلندگوی هوشمند Sound Joy را برای عرضه در مناطق مختلف پرده‌برداری کرد.

این بلندگوی بی‌سیم با همکاری شرکت فناوری صوتی فرانسوی Devialet طراحی شده و با داشتن بدنه‌ای استوانه‌ای آن را برای حمل‌ونقل بسیار مناسب می‌سازد. Sound Joy از ۴ واحد بلندگو همراه یک بلندگوی ۲۰ واتی با برد کامل، یک توییتر ۱۰ واتی و دو رادیاتور پسیو تشکیل شده است.

بلندگوی جدید هواوی از بلوتوث ۵٫۲ و کد‌ هایی مانند AAC و SBC پشتیبانی می‌کند. افزون‌براین، دارای گواهی IP67 برای محافظت دربرابر گر وغبار و غوطه‌وری ایمن در زیر یک متر آب به‌مدت ۳۰ دقیقه است.

 بلندگوی قابل حمل Sound Joy

باتری قوی ۸۸۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی این بلندگو زمان پخش ۲۶ ساعت را نوید می‌دهد. همچنین می‌توان آن را با شارژر ۴۰ وات فوق سریع شارژ کرد و تنها با ۱۰ دقیقه شارژ می‌تواند یک ساعت کامل پخش را ارائه دهد.

بلندگوی Sound Joy هواوی دارای عملکردهای درخورتوجهی مانند تکان‌ دادن برای جفت‌ شدن (Shake to pair)، لمس به گوشی برای انتقال فوری آهنگ است. افزون‌براین، از کلید دستیار صوتی اختصاصی برای فعال‌ کردن دستیار صوتی هوشمند گوشی شما برای یادداشت‌ها، یادآوری‌ها و موارد دیگر بهره می‌برد.

این اسپیکر بلوتوثی ارتفاع ۲۰۲ میلی‌متر و قطر ۷۳ میلی‌متر دارد و وزن آن به ۶۸۰ گرم می‌رسد. بخش بزرگی از نمای بیرونی آن از پارچه‌ی بافته‌شده‌ی مخصوص ساخته شده است که می‌توان آن را با خیال راحت در خارج از خانه و مکان‌های ناهموار حمل و استفاده کرد.

بلندگوی Sound Joy با قیمت ۱۴۹ یورو در رنگ‌های مشکی و سبز عرضه می‌شود. شرکت مذکور هنوز تاریخ عرضه‌ی این بلندگو را اعلام نکرده است. درهرحال، این احتمال وجود دارد که تاریخ عرضه در مناطق مختلف متفاوت باشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات