ZTE در سال ۲۰۲۲ با برندهای فرعی Nubia و Red Magic ادغام می‌شود

شنبه ۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
براساس گزارشی تازه، زد تی ای برای گسترش بخش‌های بازار چین سه برند زد تی ای و نوبیا و رد مجیک را ادغام خواهد کرد.
تبلیغات

نی فی، رئیس بخش دستگاه‌های موبایلی در زد تی ای (ZTE)، امروز و در آغاز سال ۲۰۲۲ اعلام کرد که این شرکت قصد دارد محصولات جدیدی، ازجمله گوشی هوشمند با دوربین زیر صفحه‌نمایش 400PPI، محصول محاسباتی چند دوربینی و اولین گوشی گیمینگ ۱۶۵ هرتزی را رونمایی کند.

زد تی ای در سال ۲۰۲۱ عملکرد بسیار خوبی داشته و درآمدی معادل ۵۳٫۱ میلیارد یوآن (بیش از ۸ میلیارد دلار) و بیش از ۱۰۰ درصد سود خالص در نیمه‌ی اول سال ۲۰۲۱ را ثبت کرده است. افزون‌براین، درحال‌حاضر این شرکت بیشترین سهم بازار 5G CPE (تجهیزات مربوط به مشتری) را در جهان دارد.

ZTE Axon 30 5G / گوشی موبایل اکسون 30 زد تی ای فیروزه ای روشن

اکسون 30 زد تی ای با دوربین سلفی زیر صفحه‌نمایش

نی فی گفت که در سال ۲۰۲۲ سه برند زد تی ای و نوبیا و رد مجیک را برای گسترش بخش‌های بازار چین ادغام خواهد کرد. همچنین، وی اشاره کرد که ZTE تعداد فروشگاه‌های خرده‌فروشی آفلاین را در سایر شهرهای چین افزایش خواهد داد.

در سایر نقاط جهان، شرکت مذکور استراتژی‌های مختلفی باتوجه‌‌به محیط بازار کشور و تفاوت‌های توسعه‌ی 5G مطابق با سیاست‌های ملی اتخاذ خواهد کرد که با ادغام پلتفرم‌های تجارت الکترونیکی خود و شخص ثالث در خارج از کشور همراه خواهد بود.

ناگفته نماند ZTE قصد دارد در دو تا سه سال به ۵۰۰ شرکت برتر جهان نیز تبدیل شود و نرخ رشد سالانه‌ی بیش از ۲۰۰ درصد در بازار داخلی چین و بیش از ۵۰ درصد در بازار خارج از کشور را حفظ کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات