ریلمی رشد چشمگیر ۸۳۱ درصدی را در بخش گوشی‌های هوشمند 5G ثبت کرد

پنج‌شنبه ۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
شرکت تحقیقاتی کانترپوینت، اطلاعات متفاوتی در مورد نرخ رشد برندهای گوشی‌ هوشمند اندرویدی 5G ارائه کرده که در این‌ بین، ریلمی، رشد فوق‌العاده‌ی ۸۳۱ درصدی را در سه‌ماهه‌ی سوم سال ۲۰۲۱ دارا است.
تبلیغات

یک گزارش جدید اطلاعات جالبی را درباره‌ی بازار گوشی‌های هوشمند اندرویدی 5G فاش کرد. این حوزه در زمان‌های اخیر رشد زیادی داشته و ریلمی عنوان «سریع‌ترین برند در حال رشد بازار» را به خود اختصاص داده است.

به‌نقل از گیزموچاینا و براساس گزارش شرکت تحقیقاتی کانترپوینت، برند چینی گوشی‌های هوشمند در سه‌ماهه‌ی سوم سال ۲۰۲۱ رشد فوق‌العاده‌ی ۸۳۱ درصدی را کسب کرده و این رشد قابل‌توجه به‌لطف عملکرد عالی آن در مناطقی مانند هند، چین و اروپا بود. کانترپوینت افزود برند ریلمی توانسته با رشد سالانه‌ی ۸۳۱ درصدی فروش گوشی‌های هوشمند 5G خود، از بازار پیشی بگیرد؛ که بسیار بالاتر از نرخ جهانی ۱۲۱ درصدی است.

رشد بزرگ گوشی‌های هوشمند 5G‌ ریلمی

وارون میشرا، مدیر ارشد کانترپوینت بیان کرد استراتژی قوی و مجموعه‌ی گسترده‌ی 5G در محدوده‌های قیمتی مختلف باعث شد تا ریلمی سریع‌ترین رشد را داشته باشد. مدیرعامل و مؤسس شرکت چینی مذکور، اسکای لی، گفت: «هدف ما کمک به حداقل ۱۰۰ میلیون جوان در سراسر جهان است تا از مزایای فناوری 5G در گوشی‌های هوشمند بهره ببرند.»

در حال‌ حاضر، ریلمی همچنین پنجمین تولیدکننده‌ی بزرگ گوشی‌های هوشمند اندرویدی در جهان است. به‌عبارت دیگر، رشد کلی آن را می‌توان به تمرکز قوی بر فناوری 5G نسبت داد. ریلمی سرمایه‌گذاری زیادی در تحقیق و توسعه‌ی گوشی‌های هوشمند 5G انجام داده و به‌دنبال ایجاد تنوع در خط تولید خود نیز بوده است. بنابراین، اگرچه در مقایسه با برخی از غول‌های فناوری دیگر، شرکتی نوپا محسوب می‌شود، اما توانسته سهم کلی ۱۵٫۵ درصدی بازار گوشی‌های هوشمند 5G را در سه‌ماهه‌ی دوم ۲۰۲۱ به‌دست آورد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات