سیستم خنک‌کننده مبتنی بر الماس در گوشی هوشمند گیمینگ ریلمی

پنج‌شنبه ۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
جدیدترین گوشی هوشمند میان‌رده ریلمی با نام GT Neo 2، برای گیمرها طراحی شده است و از سیستم خنک‌کننده مبتنی بر الماس استفاده می‌کند.
تبلیغات

ریلمی به‌تازگی یک گوشی هوشمند میان‌رده طراحی کرده است که گیمرها را هدف قرار می‌دهد. Realme GT Neo 2 برای اولین‌ بار با ظاهری جذاب، اجزای داخلی سریع و سیستم خنک‌کننده‌ای مبتنی بر یک سنگ گران‌بها در چین ظاهر شد.

به گزارش Android authority، از نظر زیبایی، این دستگاه یادآور گوشی‌های هوشمند وان‌پلاس است که دارای ماژول دوربین مستطیلی در عقب و یک دوربین سلفی درون حفره نمایشگر هستند. صفحه‌نمایش امولد GT Neo 2 از سامسونگ گرفته شده و اندازه آن ۶٫۶ اینچ است. این دستگاه دارای نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و نرخ نمونه‌برداری لمسی ۶۰۰ هرتز است.

اسنپدراگون ۸۷۰ با حداکثر ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی UFS 2.1 از این صفحه پشتیبانی می‌کند. دمای این پکیج توسط یک سیستم خنک‌کننده که از محفظه بخار، صفحات گرمایی گرافن و مایع خنک‌کننده با کریستال‌های کوچک الماس استفاده می‌کند، متعادل نگه داشته می‌شود. گفته می‌شود ترکیب موجود در سیستم خنک‌کننده‌ مذکور، دما را تا ۱۸ درجه سانتی‌گراد پایین‌تر از سایر گزینه‌ها نگه می‌دارد و این امر از نظر تئوری عالی به نظر می‌رسد. البته هنوز مشخص نیست این دستگاه در عمل چقدر قدرتمند خواهد بود.

Realme GT Neo 2
Realme GT Neo 2
Realme GT Neo 2

از بحث خنک‌کننده Realme GT Neo 2 که بگذریم به دوربین آن می‌رسیم. اگر جزو آن دسته افرادی هستید که به دنبال دوربین باکیفیت هستند، این دستگاه به درد شما نمی‌خورد. دوربین اصلی این دستگاه ۶۴ مگاپیکسلی است و با یک لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و یک لنز ماکروی ۲ مگاپیکسلی همراهی می‌شود.

یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی درون Realme GT Neo 2 قرار گرفته است که از سیستم شارژ ۶۵ واتی پشتیبانی می‌کند. شارژ کردن صفر تا ۱۰۰ این دستگاه به ۳۶ دقیقه زمان نیاز دارد.

قیمت و دسترسی

این محصول برای اولین بار در چین رونمایی شد و مشخص نیست آیا خارج از مرزهای این کشور نیز عرضه خواهد شد یا خیر. قیمت Realme GT Neo 2 برای پیکربندی ۶/۱۲۸ گیگابایت از ۲۳۹۹ یوان (۳۷۰ دلار آمریکا) شروع می‌شود؛ اما این گزینه فقط در رنگ سبز با نوار مشکی در پشت آن موجود است. قیمت نسخه ۱۲/۲۵۶ گیگابایتی به ۲۹۹۹ یوان (۴۶۴ دلار آمریکا) می‌رسد. این پیکربندی با رنگ‌های سبز، آبی و مشکی در فروشگاه چینی ریلمی برای خرید آماده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات