ایلان ماسک: تسلا پذیرش دوج کوین برای برخی کالاها را آغاز می‌کند

چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
پذیرش دوج کوین به‌عنوان روش پرداختی برای برخی کالاهای تسلا باعث شد تا ارزش این ارز دیجیتال در عرض ۲۴ ساعت، رشد چشمگیری پیدا کند.
تبلیغات

ایلان ماسک روز سه‌شنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۰ با انتشار توییتی اعلام کرد که از این پس مردم می‌توانند از دوج کوین برای خرید برخی کالاهای تسلا استفاده کنند. ماسک در توییت خود چنین می‌نویسد:

تسلا برای خرید برخی کالاها دوج کوین را می‌پذیرد، باید دید چگونه پیش می‌رود.

قیمت دوج کوین بلافاصله پس از انتشار توییت مدیرعامل تسلا، حدود ۳۰ درصد افزایش یافت و از ۰٫۱۵ دلار به ۰٫۲۰ دلار (۱۵ سنت به ۲۰ سنت) رسید.

musk tweet

ایلان ماسک از بزرگ‌ترین حامیان دوج کوین محسوب می‌شود و در سال ۲۰۲۱ (۱۴۰۰) با توییت‌های خود در حمایت از این میم کوین، به محبوبیت آن افزود.

تسلا طیف گسترده‌ای از محصولات لاکچری را از خودروهای برقی گرفته تا سوت ۵۰ دلاری و لباس برای کودکان تولید می‌کند؛ اما هنوز مشخص نیست که کدام کالاها را می‌توان با دوج کوین سفارش داد.

دوج کوین رمزارزی نظیربه‌نظیر و متن‌باز است که در ابتدا برای سرگرمی و جوک به‌وجود آمد، اما خیلی سریع شروع به رشد کرد و در نهایت به الگویی رفتاری تبدیل شد. در واقع، دوج کوین ژانر کاملی از ارزهای دیجیتال به نام میم کوین را ایجاد کرد و حمایت‌های ایلان ماسک نیز باعث محبوبیت روزافزون آن شد.

تسلا بخش روابط عمومی ندارد و هنوز واکنشی به این توییت نشان نداده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات