تیک تاک مجموعه توکن‌های غیر قابل تعویض خود را عرضه خواهد کرد

دوشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
تیک تاک مجموعه NFT‌ پلتفرم خود را شامل ۶ ویدئو از سلبریتی‌های این شبکه اجتماعی عرضه خواهد کرد؛ این ویدیوها با هدف قدردانی از تأثیر کاربران در افزایش محبوبیت تیک تاک ایجاد شده‌اند.
تبلیغات

تیک تاک به‌زودی توکن‌‌های غیر قابل تعویض (NFT) خود را با الهام از پیشگامان برجسته این پلتفرم معرفی خواهد کرد.

به گزارش کوین‌تلگراف، مجموعه NFT-های تیک تاک که در روز ۳۰ سپتامبر (۸ مهر ۱۴۰۰) معرفی شد، TikTok Top Moments نام دارد و به کاربران این پلتفرم اجازه می‌دهد به خاطر محتوایی که در تیک تاک تولید می‌کنند شناخته شوند و پاداش دریافت کنند. این مجموعه به کمک راه‌ حلی جدید برای مقیاس‌پذیری به نام امیوتبل ایکس، در بلاک چین اتریوم قرار خواهد گرفت.

TikTok Top Moments، مجموعه‌ای شامل ۶ ویدئو از تأثیرگذارترین اینفلوئنسرهای پلتفرم تیک تاک است و هر کدام برای تجلیل از تأثیرات این افراد در تبدیل تیک تاک به یکی بزرگ‌ترین شبکه‌های اجتماعی در جهان ساخته شده‌.

تیک تاک اعلام کرده است که درآمد حاصل از فروش NFT-های این مجموعه مستقیماً به تولید‌کنندگان این ویدیوها تعلق خواهد گرفت.

این شبکه اجتماعی پیش‌تر با همکاری پلتفرم موسیقی آدیوس، قابلیت جدید به نام TikTok Sounds را معرفی کرده بود که به کاربران آدیوس اجازه می‌داد موسیقی‌های ایجادشده در این پروتکل را به تیک‌ تاک ارسال کنند. حالا با عرضه NFT به نظر می‌رسد که ورود به صنعت ارزهای دیجیتال به بخشی از استراتژی کلی کسب‌و‌کار تیک تاک تبدیل شده باشد.

با رشد پنج میلیونی کاربران تیک تاک از زمان راه‌اندازی سرویس‌های اصلی این اپلیکیشن در اکتبر ۲۰۲۰ (مهر ۱۳۹۹) تا امروز، تعداد کاربران این پلتفرم به یک میلیارد کاربر رسیده است.

با استقبال افراد و مشاغل از کلکسیون‌های دیجیتال، امروزه NFT‌-ها یکی از محرک‌های اصلی پذیرش بلاک چین در کشور‌های مختلف محسوب می‌شوند؛ مجموع فروش NFT-ها از زمان ایجاد این توکن‌ها چهار میلیارد دلار و آگوست ۲۰۲۱ (شهریور ۱۴۰۰) پر‌فروش‌ترین ماه برای این محصولات معرفی شده است.

نظر شما درباره ورود پلتفرم‌های مختلف از جمله تیک تاک به صنعت رمزارزها چیست؟ جایگاه NFT-ها در آینده چگونه ارزیابی می‌کنید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات