اسپانیا اقدامات ضدرقابتی اپل و آمازون را بررسی می‌کند

شنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۵
مطالعه 1 دقیقه
گفته می‌شود نهاد نظارت بر رفتارهای ضدرقابتی اسپانیا در حال تنظیم ادله‌ای علیه اپل و آمازون به‌دلیل اقدامات احتمالی در محدودکردن رقابت حین فروش محصولات اپل هستند.
تبلیغات

به‌گزارش MacRumors و با استناد به اطلاعیه‌ای مطبوعاتی، کمیسیون ملی بازارها و رقابت کشور اسپانیا (CNMC) اعلام کرده است دادرسی جدیدی علیه شرکت‌های اپل و آمازون برای اقدامات احتمالی ضد‌رقابتی در بخش‌های فروش اینترنتی محصولات الکترونیکی و ارائه خدمات بازاریابی به شرکت‌های ثالث از طریق پلتفرم‌های آنلاین آغاز کرده است.

دریان‌میان، نهاد مستقل منافع مصرف‌کننده این کشور ادعا می‌کند به اطلاعات خاصی دست یافته است که از آن‌ها نشانه‌هایی دال بر نقض قوانین مربوط به دفاع از رقابت پیمان عملکر اتحادیه اروپا پیدا کرده است.

رفتار غیرقانونی احتمالی توافقی بین هر دو گروه است که محدودیت‌های احتمالی در وب‌سایت آمازون اسپانیا درباره‌ خرده‌فروشی محصولات اپل به‌وسیله اشخاص ثالث و تبلیغات خاص محصولات رقابتی اپل و کمپین‌هایی ویژه برای مشتریان اپل و سایر محدودیت‌های تجاری را شامل می‌شود.

در بیانیه CNMC، آمده است نتیجه نهایی تحقیق را که بیش از هجده ماه قبل از صدور قطعنامه نهایی اتفاق خواهد افتاد، پیش‌داوری نمی‌کند و قصد دارد تصمیم درستی در‌این‌باره اتخاذ کند.

برای مطالعه تمام مقالات مرتبط با اپل به این صفحه مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات