هدف‌گذاری سامسونگ برای فروش ۷ میلیون دستگاه گلکسی زد فولد 3 و زد فلیپ 3

شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۰
مطالعه 3 دقیقه
سران سامسونگ امید دارند که گوشی‌های تاشوی گلکسی زد فلیپ 3 و زد فولد 3 در مجموع، فروشی بین ۶ تا ۷ میلیون دستگاه تجربه کنند.
تبلیغات

مدت‌زمان بسیار کمی تا رونمایی گلکسی زد فولد ۳ و زد فلیپ ۳ باقی مانده است؛ محصولاتی که جای خالی سری گلکسی نوت را پر خواهند کرد و همراه‌ با محصولاتی از جمله گلکسی S21 FE به علاقه‌مندان معرفی خواهند شد. PhoneArena گزارشی منتشر کرده است که سران سامسونگ هدف‌گذاری فروش هر یک از گوشی‌های تاشوی گلکسی زد فولد ۳ و زد فلیپ ۳ را اعلام کرده‌اند.

سران شرکت کره‌ای در نظر دارند ۴ میلیون دستگاه گوشی هوشمند از مدل ارزان‌تر گلکسی زد فلیپ ۳ و در حدود ۳ میلیون دستگاه از مدل گلکسی زد فولد ۳ را به فروش برسانند. این هدف‌گذاری نشان می‌دهد که سامسونگ از موفقیت گوشی‌های تاشوی بعدی‌‎شان در بازار اطمینان خاطر دارد؛ زیرا شرکت کره‌ای در سال ۲۰۲۰ تنها توانست نزدیک به ۲٫۵ میلیون دستگاه گوشی تاشو بفروشد؛ اما سامسونگ برای گوشی‌های تاشوی گلکسی زد فولد ۳ و زد فلیپ ۳ در نظر گرفته است که فروش مجموع ۶ تا ۷ میلیون دستگاه تجربه کند.

رندر گلکسی زد فلیپ 3 سامسونگ

هدف‌گذاری اعلام‌شده در نوع خود بسیار عجیب به نظر می‌رسد؛ زیرا گلکسی زد فولد ۳ و زد فلیپ ۳ محصولات ارزان‌قیمتی نیستند و بسیاری از کاربران تلفن‌های هوشمند اندرویدی به خرید محصولی با طراحی تاشو علاقه‌ای نشان نمی‌دهند. گوشی‌های تاشو برخلاف مدل‌های استاندارد از حساسیت بیشتری برخوردار هستند و آسیب به‌مراتب بیشتری در برابر ضربات احتمالی می‌بینند.

به احتمال فراوان، سامسونگ مشتریان گلکسی زد فولد ۳ و زد فلیپ ۳ را در میان طرفداران سری گلکسی نوت می‌بیند و با اقداماتی مانند افزودن پشتیبانی از قلم استایلوس به گوشی‌های تاشوی خود، در نظر دارد مشتریان سری گلکسی نوت را به سمت خرید تلفن‌ تاشوی سوق بدهد. از طرفی عرضه‌ نشدن مدل جدید گلکسی نوت می‌تواند به شرکت کره‌ای در رسیدن به هدف‌گذاری فروش گلکسی زد فولد ۳ و زد فلیپ ۳ کمک شایانی کند.

رندر گلکسی زد فلیپ 3 سامسونگ

شرکت کره‌ای برای فروش محصولات خود در تابستان امسال، برنامه‌ای گسترده در نظر دارد. در کنار معرفی گوشی مقرون‌به‌صرفه‌‌ی گلکسی S21 FE، سامسونگ برای طرفداران سری نوت، گلکسی زد فولد ۳ و زد فلیپ ۳ را معرفی  خواهد کرد که سخت‌افزار توانمند و امکاناتی متنوع‌تر از سری نوت دارند. البته باید در نظر داشت که سال گذشته سامسونگ نتوانست به هدف‌گذاری خود برسد. شرکت کره‌ای در نظر داشت ۵ میلیون دستگاه گوشی تاشو بفروشد؛ اما در نهایت توانست فروش ۲٫۵ میلیون دستگاه تلفن هوشمند با صفحه‌نمایش منعطف را تجربه کند.

از نظر سخت‌افزاری انتظار می‌رود گلکسی زد فولد ۳ با صفحه‌نمایش ۷٫۵۵ اینچی بهترین گوشی هوشمندی باشد که سامسونگ تابستان امسال به علاقه‌مندان معرفی خواهد کرد. از ویژگی‌های این صفحه‌نمایش می‌توان به برخورداری از حاشیه‌های بسیار کم در نمایشگر، دوربین مخفی‌شده در زیر صفحه‌نمایش و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز اشاره کرد. ابعاد صفحه‌نمایش خارجی که در حالت عادی در اختیار کاربر قرار می‌گیرد، هنوز مشخص نشده است و اطلاعاتی که به آن اشاره کردیم، مربوط به صفحه‌نمایش داخلی گلکسی زد فولد ۳ در حالت گسترده است.

از نظر توان پردازشی، گلکسی زد فولد ۳ را می‌توان با گلکسی اس ۲۱ برابر دانست و در پنل پشتی آن ماژول دوربین سه‌گانه وجود دارد و طراحی ظاهری نسبت به مدل پیشین با تفاوت‌های بسیاری همراه خواهد بود. گلکسی زد فولد ۳ از مشخصاتی مانند تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۸۸، ۱۲ گیگابایت رم، ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی، باتری با ظرفیت ۴۴۰۰ میلی‌آمپر ساعت و شارژ ۲۵ وات استفاده می‌کند.

در طرف دیگر، گلکسی زد فلیپ ۳ به صفحه‌نمایش ۶٫۷ اینچی با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز مجهز خواهد بود که صفحه‌نمایش ثانویه‌ای با ابعاد ۱٫۴ اینچ در پنل پشتی آن را همراهی می‌کند. سامسونگ در نظر دارد این محصولات را مردادماه رونمایی کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات