پی پال امکان خرید با رمزارز را رسما ارائه کرد

سه‌شنبه ۱۰ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۹
مطالعه 2 دقیقه
پی پال رسما اعلام کرد به‌لطف قابلیت Checkout with Crypto، کاربران از این پس می‌توانند با رمزارز خرید کنند. متأسفانه پی پال فعلا از والت‌های دیجیتالی پشتیبانی نمی‌کند.
تبلیغات

پی پال (PayPal) در ماه اکتبر سال گذشته‌ی میلادی (مهر و آبان ۱۳۹۹) اعلام کرد پشتیبانی از ارزهای دیجتیال را به پلتفرم پرداختی خود اضافه می‌کند تا کاربران بتوانند بیت کوین (Bitcoin)، اتریوم، بیت کوین کش و لایت کوین را بخرند، بفروشند و نگه دارند. به‌نوشته‌ی سی‌نت، از امروز (سه‌شنبه، ۱۰ فروردین ۱۴۰۰) کسانی که رمزارز دارند می‌توانند از آن برای خرید استفاده کنند.

Checkout with Crypto گزینه‌ی پرداختی جدیدی است که پلتفرم پی پال به‌هنگام خرید آنلاین به مشتریان ارائه می‌دهد. کاربران به‌هنگام استفاده از این گزینه می‌توانند رمزارز مدنظرشان را انتخاب کنند. در پلتفرم پی پال، امکان مشاهده‌ی نرخ تبدیل رمزارز به ارز فیات نظیر دلار آمریکا، یورو یا پوند بریتانیا وجود دارد. پی پال در مرحله‌ی بعد مقدار رمزارز موردنیاز برای انجام خرید را تبدیل می‌کند و آن را به فروشنده می‌فرستد تا فرایند خرید بدون پرداخت کارمزد اضافی، تکمیل شود.

قابلیت Checkout with Crypto هم‌اکنون در دسترس میلیون‌ها کسب‌و‌کار در سراسر دنیا قرار دارد و پی پال می‌خواهد در ماه‌های آینده، قابلیت یادشده را به‌شکل گسترده‌تر ارائه دهد. 

دن شولمن، مدیرعامل و رئیس پی پال، در اطلاعیه‌ای می‌گوید «با افزایش استفاده از روش پرداخت دیجیتالی و ارزهای دیجیتالی در بین کاربران، معرفی Checkout with Crypto به تمرکز ما برای هدایت پذیرش رمزارزها ادامه می‌دهد» و باعث می‌شود کاربران پی پال گزینه‌های متنوع‌تری برای پرداخت در دسترس داشته باشند. 

در نظر داشته باشید که پی پال با والت‌های دیجیتالی کار نمی‌کند. به همین دلیل کسانی که بیت کوین دارند نمی‌توانند آن را به حساب کاربری پی پال منتقل کنند. کاربران برای استفاده از بیت کوین در Checkout with Crypto ملزم‌به خرید این رمزارز از طریق حساب پی پال هستند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات