نتفلیکس احتمالا یکی از ۱۰۰ شرکت برتر خریدار بیت کوین خواهد بود

پنج‌شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۵
مطالعه 3 دقیقه
تیم درپر، سرمایه‌گذار مشهور، می‌گوید در بین ۱۰۰ شرکت برتر، احتمالا نتفلیکس بیت کوین را به ترازنامه‌ی مالی خود اضافه خواهد کرد.
تبلیغات

به گفته‌ی میلیاردر معروف، تیم درپر، نتفلیکس ممکن است یکی از شرکت‌های فهرست Fortuen 100 (صد شرکت برتر) باشد که بیت کوین خواهد خرید و آمازون نیز باید این قضیه را قبول کند.

در مصاحبه‌ای در برنامه‌ی Unstoppable Podcast در ۱۰ اسفند، این سرمایه‌گذار سریالی و بلندمدت رمزارز (Hodler)، پیش‌بینی کرده است که از تمام کاندیداهای احتمالی، نتفلیکس انتخاب اول او برای قرار دادن بیت کوین در ترازنامه‌ی مالی خود است.

درپر: نتفلیکس شرکت بعدی است که در این دام خواهد افتاد

درپر می‌گوید:‌

... می‌دانید کدام شرکت؟ نتفلیکس. فکر می‌کنم رید هستنیگز [مؤسس نتفلیکس] فردی بسیار مبتکر است و تفکرات خلاقانه‌ی بسیار دارد و فکر می‌کنم او هنوز روی نتفلیکس کنترل دارد؛ بنابراین این همان شرکتی بعدی است که در دام [بیت کوین] خواهد افتاد.

این پیش‌بینی نشانه‌ی آشکاری از خریدهای سازمانی در قیمت فعلی ۴۸ هزار دلار و تراکنش‌های عظیم در صرافی Coinbase Pro در هفته‌ی گذشته است. خریداران قدیمی بیت کوین یعنی مایکرواستراتژی و اسکویر، هر دو اقدام به خرید کرده‌اند.

خرید بیت کوین در صرافی بیت کوین بیس پرو

نمودار خریدهای انجام‌گرفته در کوین‌بیس پرو

درپر خوش‌بین است که آمازون امکان پرداخت مستقیم بیت کوین را در آینده فراهم کند. با توجه به اینکه مشتریان برای سال‌ها به‌طور غیر مستقیم قادر به خرید محصولات با ارز دیجیتال بوده‌اند، درپر می‌گوید:‌ «احتمالا آمازون بیت کوین را به‌زودی قبول می‌کند.»

آمازون این هفته اتریوم را به سرویس Managed Blockchain خود اضافه کرده است.

بیت کوین در اوج قیمت هفتگی

بیت کوین شاهد اقبال در این چهارشنبه بود و با خروج از کانال ۴۰ هزار به سطح ۵۱,۸۰۰ دلار رسید؛ یعنی بیشترین قیمت از ۷ اسفند. با نگه داشتن سطح بالای ۵۱,۵۰۰ دلار در زمان نگارش مقاله، بیت کوین باعث شگفتی تریدرها شد.

قیمت بیت کوین ۳ مارس

نمودار کندل ۱ ساعته BTC/USD 

اسکات ملکر، تریدر معروف، در مورد فعالیت بیت کوین در شب گذشته گفت:

خوب پیش رفت ... قیمت، هر دو الگوی Local Bull Flag و کانال نزولی را شکست. بیت کوین فعلا در قیمت بالای ۵۰ درصد سطح بازگشتی حرکت کلی ترید می‌شود؛ بنابراین بالای ۵۰,۶۰۰ دلار ثابت نگه داشته شده و این بسیار جسورانه است. 

پیش از این کوین‌تلگراف به رکود دلار آمریکا که محرکی برای سودهای کوتاه‌مدت است، اشاره کرده بود.

این مقاله حاوی توصیه یا پیشنهاد اقتصادی زومیت نیست. خطر از‌ دست ‌دادن سرمایه در هر سرمایه‌گذاری وجود دارد و سرمایه‌گذار باید پس از مطالعه و تحقیق، تصمیم نهایی را خود اتخاذ کند و مسئولیت تبعات آن را بر عهده بگیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات