اپل طرح ارسال دوساعته‌ی کالا با هزینه ۵ دلار را آغاز کرد

چهارشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
اپل تا پایان تعطیلات سال نوی میلادی و با درنظرگرفتن موجودی انبار نزدیک‌ترین فروشگاه‌ به کاربر، سفارش‌ها را طی دو ساعت ارسال می‌کند.
تبلیغات

با فرا رسیدن روزهای پایانی سال میلادی، بسیاری از کاربران برای جشن گرفتن سال نو اقدام به سفارش کالاهای مختلف برای خود یا هدیه دادن به عزیزانشان می‌کنند. اپل در همین راستا طرحی معرفی کرده است که کاربران بتوانند با هزینه ۵ دلار، سفارش مورد نظر را طی ۲ ساعت دریافت کنند.

اجرای طرح ارسال دوساعته‌ی کالا به‌صورت محدود است و تنها در کلان‌شهرها امکان استفاده از آن وجود دارد. علاوه بر آن، تنها برخی از کالاهای اپل را می‌توان سفارش داد و برای مثال، مدل‌های سفارشی‌شده مک مشمول این طرح نمی‌شود. مدل‌های سفارشی برای آماده‌سازی به زمان بیشتری نیاز دارند و برخی سفارش‌ها ممکن است یک هفته بعد از خرید برای مشتری ارسال شود.

به گفته‌ی اپل، کاربران می‌توانند کالاهایی که شامل طرح ارسال دوساعته نمی‌شوند، روز بعد از سفارش و به‌رایگان دریافت کنند. طبق گفته‌های مقام‌های اپل، این طرح تا ۲۴ دسامبر (۴ دی) اجرا خواهد شد و کاربران می‌توانند کالاهای مورد نظر را با استفاده از آن دریافت یا برای دیگران به‌صورت هدیه ارسال کنند.

به گفته‌ی اپل، از تاریخ ۱۰ نوامبر ۲۰۲۰ تا ۲۵ دسامبر ۲۰۲۰ تا ۸ ژانویه ۲۰۲۱ امکان پس فرستادن کالای خریداری‌شده وجود دارد و اگر کاربری از سفارش خود راضی نبود، می‌تواند برای تعویض یا پس گرفتن مبلغ آن اقدام کند.

این اقدامی باعث می‌شود که کاربران در روزهای پایانی سال میلادی بتوانند در سریع‌ترین زمان ممکن به محصولات اپل دست یابند. تعطیلات سال نوی میلادی، زمانی است که بیشتر مردم ایالات متحده و کشورهای اروپایی، عمده خریدهایشان را انجام می‌دهند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات