اپل به‌روزرسانی جدید نرم‌افزار فاینال کات پرو را منتشر کرد

سه‌شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
اپل با به‌روزرسانی جدید نرم‌افزار فاینال کات پرو، پشتیبانی از اشتراک محتوای فیسبوک و یوتیوب را دراختیار کاربران قرار می‌دهد.
تبلیغات

اپل با مهاجرت به پردازنده‌های اختصاصی مبتنی‌بر آرم، ارائه‌ی به‌روزرسانی نرم‌افزارهای خود را سرعت بخشیده و اکنون به‌روزرسانی کوچک، اما مهمی برای نرم‌افزار ویرایش محتوای فاینال کات پرو (Final Cut Pro) منتشر کرده است. به‌روزرسانی یادشده دو گزینه‌ی اشتراک‌گذاری محتوای فیسبوک و یوتیوب را به‌ارمغان می‌آورد. افزون‌براین، اپل به‌روزرسانی مشابهی برنامه‌های iMovie و Clips در سیستم‌عامل iOS و برنامه‌ی Motion و Compressor در کامپیوترهای مک ارائه داده است.

اپل در توصیف قابلیت جدید می‌گوید وقتی یکی از گزینه‌های اشتراک‌گذاری جدید را انتخاب کنید، پرونده‌ی خاصی برای بارگذاری در سرویس ایجاد می‌شود؛ بنابراین، می‌توانید جزئیاتی مانند وضوح محتوا و فشرده‌سازی و زیرنویس‌ها را انتخاب و در محتوای نهایی اعمال کنید. اپل درادامه توضیح می‌دهد پرونده‌های به‌اشتراک گذاشته‌شده در کامپیوتر مک ذخیره می‌شوند و برای بارگذاری ویدئو خود، می‌توانید دستورالعمل‌های وب‌سایت اشتراک ویدئو را دنبال کنید.

این به‌روزرسانی دومین به‌روزرسانی نرم‌افزاری فاینال کات پرو در ماه گذشته محسوب می‌شود. پیش‌تر و در نوامبر سال جاری (آبان ۱۳۹۹)، اپل نرم‌افزار فاینال کات پرو را به‌روز کرده بود. غول فناوری مستقر در کوپرتینو حرف X در انتهای نام تجاری برنامه‌ی یادشده را متناسب‌ با سیستم‌عامل مک OS بیگ سر (macOS 11) حذف کرد و پشتیبانی از کامپیوترهای جدید مک مجهز به پردازنده‌ی ‌M1 را ارائه داد. گفتنی است نرم‌افزار فاینال کات پرو هم‌اکنون با قیمت ۲۹۹ دلار در فروشگاه نرم‌افزاری مک برای خرید دردسترس است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات