کوالکام احتمالا تراشه‌های مورد نیاز آنر را تأمین خواهد کرد

شنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
گزارش‌های جدید به این موضوع اشاره دارند که آنر در حال گفت‌وگو با کوالکام است تا بتواند تراشه‌ها‌ی مورد نیاز خود را تأمین کند.
تبلیغات

چند هفته پیش هواوی برند آنر را فروخت. تا قبل از آن گوشی‌های آنر با تراشه‌ی هواوی راهی بازار می‌شدند؛ اما آنر اعلام کرد که جدیدترین گوشی‌ پرچم‌دار این شرکت با تراشه اسنپ‌دراگون ۸۸۸ راهی بازار می‌شود. در جدیدترین گزارش‌ به این موضوع اشاره شده است که کوالکام قصد دارد تراشه‌های مورد نیاز گوشی‌های آنر را تولید کند.

بر اساس این گزارش، کوالکام و آنر صحبت‌‌های اولیه برای تأمین تراشه‌های مورد نیاز را شروع کرده‌اند. گفته می‌شود آنر به صحبت‌‌های انجام‌شده بسیار خوشبین و امیدوار است به‌زودی به توافق نهایی با کوالکام دست پیدا کند. در ادامه این گزارش گفته شده است آنر قصد دارد V40 را با تراشه مدیاتک راهی بازار کند.

ژائو مینگ (مدیرعامل آنر) به این موضوع اشاره کرده است که آنر قصد دارد به بزرگ‌ترین تولیدکننده موبایل در چین تبدیل شود. همچنین مشخص شد که آنر قصد دارد به جز گوشی محصولات دیگری تولید کند.

تحریم‌های هواوی توسط دولت آمریکا روی آنر هم تأثیر زیادی گذاشته بود. این تحریم‌ها باعث شده بود گوشی‌های آنر هم نتوانند از سرویس‌های موبایل گوگل و حتی تراشه‌های کوالکام استفاده کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات