شیائومی در سه‌ماهه سوم ۲۰۲۰ نزدیک به ۴۶٫۶ میلیون دستگاه گوشی راهی بازار کرده است

چهارشنبه ۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۵
مطالعه 1 دقیقه
در جدیدترین گزارش مالی شیائومی به این موضوع اشاره می‌شود که این شرکت چینی در سه‌ماهه سوم سال ۲۰۲۰، ۴۶٫۶ میلیون دستگاه گوشی هوشمند راهی بازار کرده است.
تبلیغات

قیمت مناسب گوشی‌های شیائومی باعث می‌شود افراد زیادی به سمت خرید این محصولات بروند و به همین دلیل، این شرکت چینی بین ماه‌های جولای تا سپتامبر نزدیک به ۴۶٫۶ میلیون دستگاه موبایل (به ارزش ۷٫۲ میلیارد دلار) راهی بازار کرده است. این عدد نشان می‌دهد که شیائومی نسبت به سال گذشته ۴۵٫۳ درصد بیشتر فروش داشته است. این شرکت با کسب ۱۳٫۵ درصد بازار جهانی گوشی هوشمند، سومین تولیدکننده بزرگ موبایل در جهان است.

درآمد شیائومی در سه‌ماهه سوم سال ۲۰۲۱ به ۱۰٫۹ میلیارد دلار رسیده است که در مقایسه با سال گذشته، افزایش ۳۴٫۵ درصدی نشان می‌دهد. سود خالص این شرکت ۶۲۱ میلیون دلار و متوسط قیمت فروش هر گوشی برای شیائومی، ۱۵۵ دلار اعلام شده است؛ این مبلغ حاصل فروش گوشی‌های پرچم‌دار سری Mi  است.

درآمد شیائومی خارج از چین ۶٫۰۳ میلیارد دلار بوده  است که نسبت به سال گذشته، افزایش ۵۲٫۱ درصدی نشان می‌دهد. فروش محصولات شیائومی در حوزه اینترنت اشیا ۲٫۷ میلیارد دلار بوده است که افزایش ۱۶٫۱ درصدی نشان می‌دهد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات