درآمد ۳٫۵ میلیارد دلاری فروشندگان آمازون در پرایم دی

یک‌شنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
در پرایم دی ۲۰۲۰، کسب‌وکارهای کوچک در ۱۹ کشور دنیا، توانستند با استفاده از پلتفرم فروش آمازون درآمد ۳٫۵ میلیارد دلاری کسب کنند.
تبلیغات

با وجود به اتمام رسیدن پرایم دی، آمازون هنوز نگفته در مدت‌زمان برگزاری پرایم دی چقدر سود کرده است و حتی آمار کل فروش آن مشخص نیست. این شرکت تنها به این موضوع اشاره کرده است که فروشندگان مختلف که در سایت آمازون محصولات خود را می‌فروشند، در مدت‌زمان برگزاری پرایم دی توانستند ۳٫۵ میلیارد دلار درآمد داشته باشند. برای مقایسه بد نیست به این موضوع هم اشاره کنیم که در مقایسه با پرایم دی سال ۲۰۱۹، فروشندگان آمازون ۶۰ درصد درآمد بیشتری کسب کرده‌اند؛ این اتفاق یعنی اینکه فروش سایر فروشندگان روی آمازون، از خود آمازون بیشتر بوده است.

آمازون قصد دارد در سال ۲۰۲۰ نزدیک به ۱۸ میلیارد دلار روی کسب‌وکارهای کوچک و متوسط سرمایه‌گذاری کند و پرایم دی هم برای همین کسب‌وکارها طراحی شده است تا پشتیبانی بیشتری از آن‌ها صورت بگیرد. این شرکت در طول پرایم دی نزدیک به ۹۰۰ میلیون دلار برای تبلیغات این کسب‌وکارها هزینه کرده است.

آمازون با منتشر کردن این آمار قصد دارد به این موضوع اشاره کند که نقش بزرگ و مثبتی در حوزه خرده‌فروشی‌ و کسب‌وکارهای کوچک دارد. چند ماه پیش گزارشی منتشر شد که در آن گفته شده بود آمازون با اطلاعات به‌دست‌آمده از فروش کسب‌وکارهایی کوچک، سعی دارد یک سری محصولات خاص خود تولید کند. این شرکت از آن تاریخ به بعد کاملا دفاعی عمل کرده است و سعی دارد روی کسب‌وکارهای کوچک بیشتر سرمایه‌گذاری کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات