ارزش بیت کوین برای اولین بار در سال ۲۰۲۰ از مرز ۱۰ هزار دلار عبور کرد

یک‌شنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
ارزش بیت‌کوین (Bitcoin) که از آن به‌عنوان طلای دیجیتال نیز یاد می‌کنند، با رشدی ۴۰ درصدی درمقایسه‌با سال مالی گذشته باردیگر به بیش از ۱۰ هزار دلار رسید.
تبلیغات

ارزش بیت‌کوین از ابتدای سال جاری میلادی به‌شدت رشد کرده و در زمان نوشتن این مقاله، به بیش از ۱۰/۱۲۰ دلار رسیده است. این میزان رشد افزایش ۴۰ درصدی را درمقایسه‌با سال مالی گذشته نشان می‌دهد و انتظار می‌رود همچنان ادامه داشته باشد.

براساس اطلاعات Cointelegraph، در‌حال‌حاضر ارزش این ارز دیجیتال در حالی از مرز ۱۰ هزار دلار عبور کرده که هچنان شاهد نرخ صعودی آن پس از وقفه‌ای تقریبا چهارماهه هستیم. پیش‌از‌این، ارزش بیت‌کوین تا ۶،۴۰۰ دلار کاهش یافته بود، اما از ابتدای سال نو میلادی، ارزش بیت‌کوین رشد کرده است.

Bitcoin Value

روند صعودی بیت‌کوین برای عبور از مرز ده هزار دلار از ۶ فوریه آغاز شد. در آن هنگام نیز، معامله‌گران در تحلیل بازار با استفاده از نمودار Cointelegraph، حداقل رشد تا مرز ۹۵۵۰ دلار را پیش‌بینی می‌کردند.

متی گرین‌اسپن، یکی از تحلیل گران این حوزه اضافه می‌کند:

این اولین‌باری نیست که ارزش بیت‌کوین از مرز ۱۰ هزار دلار عبور می‌کند و احتمالا آخرین‌بار هم نخواهد بود؛ اما برای اولین‌بار ارزیابی ما براساس مبانی شبکه درست عمل کرده است.

در‌حال‌حاضر، ارزش کل بازار ارزهای رمز‌نگاری‌شده به بیش از ۲۸۳/۹ میلیارد دلار می‌رسد و بیت‌کوین با در دست‌داشتن ارزش مجموع ۶۳/۵ درصد از این بازار در صدر ایستاده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات