اچ تی سی با وجود عملکرد ضعیف در سه‌ماهه‌ پیشین، به فصل اول ۲۰۱۸ بسیار امیدوار است

چهارشنبه ۸ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
اچ تی سی یو 11 / HTC U11 از نمای پشت رنگ مشکی
اچ تی سی در سه‌ماهه‌ی چهارم سال ۲۰۱۴ عملکرد خوبی نشان نداد و به‌سختی آن را طی کرد؛ اما این شرکت به سه‌ماهه‌ی اول سال ۲۰۱۸ بسیار امیدوار است.
تبلیغات

بر اساس گزارش‌های مالی منتشرشده از سوی اچ‌تی‌سی، درآمد این شرکت در سه‌ماهه‌ی چهارم سال ۲۰۱۷ به عدد ۵۴۰ میلیون دلار رسید که پس از کسر ۳۳۷ میلیون دلار بابت مالیات، باعث خسارت‌های زیادی شد. این شرکت در بازار از انجام هر اشتباهی که می‌توانست به ضرر شرکت تمام شود، دست نکشید و در ابعاد محصول، قیمت‌گذاری و حتی تمرکز بر قابلیت‌های خاص کاملاً دچار اشتباه شد. در بیانیه رسمی منتشرشده از سوی اچ‌تی‌سی شاهد امیدواری زیادی در سه‌ماهه‌ی اول سال جاری هستیم؛ چرا که گوگل با مبلغ ۱.۱ میلیارد دلار بخش موبایل این شرکت را خریداری کرد و اثرات این معامله در سه ماه اول ۲۰۱۸ خود را نشان خواهد داد.

اچ‌تی‌سی با معرفی هدست‌های واقعیت مجازی وایو پرو به‌صورت جهانی و وایو فوکوس در چین، به موفقیت‌های خوبی دست پیدا کرد. در CES گذشته، اچ‌تی‌سی توانست ۲۹ جایزه را از آن خود کند و  به چند عنوان Best in Show را از سمت رسانه‌های مختلف دست یابد. اچ‌تی‌سی یو ۱۱ پلاس (+HTC U11) در دسامبر یا ژانویه، بسته به بازارهای مختلف عرضه شد؛ درنتیجه سه ماه اول سال ۲۰۱۸  از جهات بسیاری می‌تواند برای اچ‌تی‌سی بسیار هیجان‌انگیز باشد.

درآمد اچ تی سی / htc profit

درنهایت باید به این مورد اشاره‌ کنیم که اچ‌تی‌سی در حال بهینه‌سازی فرایندها در داخل شرکت است و به‌صورت کلی باید به موفقیت‌های این برند در سال جاری میلادی امیدوار باشیم. به نظر شما اچ‌تی‌سی می‌تواند بازهم به اوج برگردد؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات