گزارش مالی ال‌جی در سه ماهه‌ سوم سال ۲۰۱۵؛ زیان‌دهی ۶۷.۸ میلیون دلاری بخش گوشی‌های هوشمند

پنج‌شنبه ۷ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۰
مطالعه 1 دقیقه
شاید زمانی صنعت گوشی‌های هوشمند بسیار پرسود بود؛ اما حالا این بازار اوضاع خوبی نداشته و به غیر از تعداد معدودی شرکت، بقیه‌ی سازندگان گوشی‌های هوشمند با زیان مواجه شده‌اند. ال‌جی نیز با انتشار گزارش مالی خود خبر از زیانی ۶۷.۸ میلیون دلاری در بخش گوشی‌های هوشمند داده است.
تبلیغات

ال‌جی در سه‌ماهه‌ی گذشته از فروش هر گوشی هوشمند خود ۱.۲ سنت سود کسب می‌کرد؛ اما این روند دچار تغییر شده و این شرکت کره‌ای در سه‌ماهه‌ی سوم سال ۲۰۱۵ دچار زیانی معادل ۶۷.۸ میلیون دلار در بخش گوشی‌های هوشمند شده است.

اما سایر بخش‌های این شرکت مانند بخش تلویزیون‌های OLED و 4K توانسته فروش خود را افزایش دهد. به علاوه این بخش توانسته هزینه‌ی تولید تلویزیون‌ها را کاهش دهد که باعث بالا رفتن حاشیه سود نیز شده است. بخش لوازم خانگی ال‌جی توانسته با توجه به فروش خوب ماشین لباسشویی و کولرهای گازی سودی ۲۰۱ میلیون دلاری را به نام خود ثبت کند.

در حالت کلی این شرکت توانسته ۱۰۹ میلیون دلار سود کسب کند که با توجه به اوضاع بد بازار لوازم الکترونیکی مقدار خوبی به شمار می‌رود. البته ال‌جی امیدوار است نکسوس ۵ ایکس و وی ۱۰ بتوانند روند زیان‌دهی بخش گوشی‌های هوشمند را متوقف کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات