اچ‌پی اولین دسکتاپ کروم‌باکس خود را بهار امسال ارائه می‌کند

دوشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۹:۱۵
مطالعه 1 دقیقه
پس از عرضه کامپیوتر کروم باکس توسط سامسونگ و ایسوس، اچ‌پی نیز به صف تولیدکنندگان این نوع کامپیوترها پیوسته و یک کروم‌باکس عرضه کرده است.
تبلیغات

اچ‌پی اعلام کرده که کروم‌باکس خود را در چهار رنگ سیاه، سفید، نقره‌ای وفیروزه‌ای روانه بازار خواهد کرد. هنوز ابعاد این کروم‌باکس‌ مشخص نیست؛ ولی گفته می‌شود که این باکس‌ها به قدر کافی کوچک هستند که بتوان آنها را در کیف مسافرتی جای داد یا روی دیوار یا پشت مانیتور قرار گیرند.

کروم‌باکس اچ‌پی مجهز به یک CPU اینتل نسل چهارم Core i7 اینتل، یک درگاه HDMI و DisplayPort و چهار پورت USB 3.0 است. گفته می‌شود که اچ‌پی به زودی اطلاعات بیشتری در مورد ویژگی‌های سخت‌افزاری این دستگاه ارائه خواهد کرد.

اچ‌پی بیشتر در بازار کامپیوترهای ویندوزی و دستگاه‌های اندرویدی فعال و اینک به سیستم‌عامل کروم گوگل علاقه‌مند شده است. نکته مهمی که اچ‌پی باید به آن توجه داشته باشد قیمت‌گذاری این کروم‌باکس است. ایسوس برچسب قیمت 179 دلار را بر روی کروم‌باکس خود گذاشته است و انتظار می‌رود که اولین کروم‌باکس اچ‌پی با قیمتی رقابتی روانه بازار گردد.

نظر شما در این رابطه چیست؟ آیا کروم‌باکس‌ها می‌توانند جای دسکتاپ پی‌سی‌های ویندوزی را بگیرند؟ مسلماً راه درازی در پیش است و ضعف ابزار و اپلیکیشن‌های موجود بر روی سیستم‌عامل کروم، پاشنه آشیل آن محسوب می‌گردد. آیا این رویه تغییر خواهد کرد؟!

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات