نتیجه‌ی کالبدشکافی: پردازنده‌ی اینتل زئون مک پرو قابل تعویض است

شنبه ۷ دی ۱۳۹۲ - ۲۱:۴۳
مطالعه 2 دقیقه
مک‌پرو نه فقط یک کامپیوتر رومیزی ساده، بلکه تلفیقی از هنر و فناوری است. اپل با طراحی مک‌پرو غرش سخت‌افزار قوی را در پوششی از هنر، زیبایی و طراحی مینی‌مال نهان ساخته است. کالبدشکافی مک‌پرو جدید نکات جالبی را دربردارد که از جمله‌ی آن می‌توان به امکان تعویض پردازنده‌ی اینتل در آن اشاره کرد که کاربر را قادر به تعویض پردازنده‌ی آن با نمونه‌هایی قوی‌تری می‌کند.
تبلیغات

این امکان مطمئنا برای کاربرانی که تمایل دارند در صورت وجود نمونه‌های قوی‌تر پردازنده آن را در قلب مک‌پروخود قرار دهند، بسیار راهگشا خواهد بود.

براساس گزارش منتشر شده در MacRumors: پردازنده‌ی E5 زئون اینتل که در مک‌پرو مورد استفاده قرار گرفته است قابلیت جدا شدن و تعویض با نمونه‌ی دیگری را دارا است که امکان بروزرسانی و تقویت مک‌پرو را ممکن می‌کند. تمامی پردازنده‌های مورد استفاده در مک‌پروهای جدید از سوکت LGA 2011 استانداردی استفاده می‌کنند که در مادربوردهای مک تعبیه شده است.

MacProInt

براساس بررسی‌های اولیه‌ای که روی مدل پایه‌ی مک‌پرو 2,999 دلاری انجام شده است، این مدل از یک پردازنده‌ی چهارهسته‌ای زئون با فرکانس کاری 3.7 گیگاهرتز، 12 گیگابایت حافظه‌ی رم، 256 گیگابایت حافظه‌ی داخلی از نوع SSD و کارت گرافیک AMD D300 FirePro بهره می‌برد. در صورتی که تمایل به داشتن یک پردازنده‌ی شش هسته‌ای یا دوازده هسته‌ای زئون داشته باشید، می‌توانید سیستم خود را بروز کنید.

مک‌پرو جدید یک سیستم بسیار قدرتمند یا به بیان بهتر یک نیروگاه حقیقی است که در آغوش یک طراحی زیبا و چشم‌نواز آرمیده است. ظاهر آن احساس یک کامپیوتر برای مصارف عمومی را برای کاربران القا می‌کند در حالی که قیمت آن وجه تمایز آن با پی‌سی‌هایی است که کاربران عادی در پی خرید آن هستند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات