ال‌جی اولین کامپیوتر بدون کیس (AIO) کروم خود را در نمایشگاه CES به نمایش در می‌آورد

چهارشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
ال‌جی قصد دارد تا یک کامپیوتر بدون کیس (All in One) با سیستم‌عامل کروم را در نمایشگاه CES 2014 معرفی کند.
تبلیغات

با نزدیک شدن به نمایشگاه CES 2014، فعالیت کمپانی‌های حاضر در این نمایشگاه افزایش یافته و شاهد انتشار اخباری در مورد محصولات جدید شرکت‌های فعال در حوزه فناوری هستیم. ال‌جی اعلام کرده، در نظر دارد تا یک کامپیوتر بدون کیس (All in One) که مجهز به سیستم‌عامل کروم است را در نمایشگاه CES 2014 معرفی کند.

کامپیوتر بدون کیس جدید ال‌جی که مدل آن 22CV241 است عملکرد مناسبی را در اجرای سیستم‌عامل کروم دارد. استفاده از سیستم‌عامل کروم منجر به اجرای روان، امنیت بالا و قیمت پایین برای این محصول شده است. کامپیوتر جدید ال‌جی دارای یک صفحه‌ی نمایش 21.5 اینچی از نوع IPS LCD با رزولوشن Full HD است.

اغلب All in Oneهای عرضه شده به بازار از سیستم‌عامل ویندوز بهره می‌برند، چراکه نرم افزارها و ابزارهای متنوع و کارآمد بسیاری برای این سیستم عامل وجود دارد، اما سیستم‌عامل کروم در چنین دستگاهی چه مزایایی خواهد داشت؟ کاربران از طریق کامپیوتر بدون کیس ال‌جی قادر خواهند بود تا به تعداد زیادی از اپلیکیشن‌های موجود در فروشگاه اینترنتی کروم دسترسی پیدا کنند. بسیاری از این اپلیکیشن‌ها قابلیت کار در حالت آفلاین را داشته و می‌توانند بدون اتصال به اینترنت، به کار خود ادامه دهند. این کامپیوتر بدون کیس علاوه بر موارد ذکر شده، از امنیت بالایی نیز برخوردار است که امکان سرقت اطلاعات شخصی کاربران را کاهش می‌دهد.

مشخصات سخت‌افزاری این All in One به شرح ذیل است:

  • پردازنده‌ اینتل سلرون
  • 2 گیگابایت حافظه‌ی رم
  • 16 گیگابایت حافظه‌ی داخلی SSD
  • پورت HDMI، 3 پورت USB 2.0، یک پورت USB 3.0
  • دوربین 1.3 مگاپیکسلی
  • پورت شبکه
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات