سفینه فضایی نه! این یک کامپیوتر گیمینگ است

یک‌شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
مینی پی‌‌سی AceMagic از نمای جلو
مینی‌ پی‌سی گیمینگ AceMagic ضمن بهره‌مندی از طراحی فضایی و چشم‌نواز، سخت‌افزار بسیار پرقدرتی دارد.
تبلیغات

AceMagic که به تولید مینی پی‌سی‌های عجیب شهرت دارد، جدیدترین محصول خود با عنوان AceMagic M2A StarShip را با طراحی فضایی رونمایی کرد. به‌ادعای AceMagic، مینی پی‌سی گیمینگ این شرکت می‌تواند بازی‌های AAA را به‌خوبی اجرا کند.

مینی پی‌سی گیمینگ AceMagic در حوالی روز جهانی استار وارز معرفی شد تا توجهات بیشتری را جلب کند. نمای خارجی این مینی پی‌سی به سبک باله‌ی X‌شکلی طراحی شده است که از استار وارز الهام می‌گیرد. در گوشه‌های دستگاه چراغ‌های LED‌ تعبیه شده‌اند.

مینی پی‌‌سی AceMagic از نمای جانبی
AceMagic

AceMagic می‌گوید که در مینی پی‌سی جدیدش از «خنک‌کننده‌ی چهار بعدی» استفاده شده است. چهار فن قدرتمند همراه با هفت لوله‌ی مسی وظیفه‌ی دفع حرارت دستگاه را برعهده دارند. این سیستم خنک‌کننده‌ی قدرتمند احتمال حضور گرافیک انویدیا یا گرافیک AMD به‌صورت مجزا را قوت می‌بخشد.

AceMagic M2A StarShip به نمایشگری مجهز است که اطلاعات مفیدی را به کاربران نشان می‌دهد. کاربران می‌توانند دما، توان مصرفی، فرکانس CPU و GPU، سرعت فن و میزان رم اشغالی را به‌طور زنده پایش کنند.

مینی پی‌‌سی AceMagic
AceMagic

مدل قدیمی مینی پی‌سی AceMagic به نام Tank03 با پردازنده اینتل مدل 12900H و گرافیک RTX 3080 به بازار عرضه شده بود و انتظار می‌رود که در نسخه‌ی جدیدتر M2A StarShip از نسل جدید پردازنده‌‌ها استفاده شود. هنوز مشخصات رسمی این مینی پی‌سی اعلام نشده است.

در گذشته اخباری مبنی‌بر نصب‌شدن بدافزار‌ها به شکل پیش‌فرض و در کارخانه روی مینی پی‌سی‌های AceMagic منتشر شده بود. کاربران ممکن است مجبور شوند ویندوز دستگاه را دوباره نصب کنند.

کاربران زیادی طراحی مینی پی‌سی جدید AceMagic را تحسین کرده‌اند. ویژگی جذاب این مینی پی‌سی ارائه‌ی قدرت پردازشی مناسب در ابعاد نسبتاً جمع‌و‌جور است. AceMagic هنوز اطلاعات دقیقی از قیمت مینی پی سی جدید M2A StarShip ارائه نکرده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات