این کامپیوتر ۱۷ میلیونی ۱۶ گیگابایت رم و پردازنده نسل ۱۱ دارد!

دوشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
مینی کامپیوتر PELADN HI-3
مینی کامپیوتر PELADN HI-3 با رم ۱۶ گیگابایتی، پردازنده‌ی i5-11300H و قیمت ۳۵۶ دلار در چین معرفی شد.
تبلیغات

شرکت PELADN مینی کامپیوتر جدید خود موسوم‌به HI-3 را رسماً معرفی کرد. این سیستم جمع‌وجور و البته قدرتمند برای افرادی مناسب است که فضای زیادی دراختیار ندارند اما به‌دنبال خرید کامپیوتر قدرتمند هستند.

PELADN HI-3 از پردازنده اینتل Core i5-11300H بهره می‌برد که شامل ۴ هسته‌ و ۸ تِرد می‌شود. فرکانس توربو این پردازنده نیز روی ۴٫۴ گیگابایت تنظیم شده است. مینی کامپیوتر جدید PELADN از گرافیک انویدیا MX450 با ۲ گیگابایت حافظه‌ی GDDR6 بهره می‌برد که درمقایسه‌با گرافیک‌ یکپارچه عملکرد بسیار بهتری دارد و بدین‌ترتیب برای طیف وسیعی از کارها از اجرای بازی‌های سبک گرفته تا برنامه‌های نسبتاً سنگین مناسب به‌نظر می‌رسد.

مینی کامپیوتر PELADN HI-3

از دیگر ویژگی‌های مینی کامپیوتر PELADN HI-3 می‌توان به رم ۱۶ گیگابایتی DDR4 و SSD با ظرفیت ۵۱۲ گیگابایت اشاره کرد. این دستگاه همچنین طوری طراحی شده است تا کاربر بتواند در صورت نیاز برخی قطعات را ارتقاء دهد.

مینی کامپیوتر PELADN HI-3 از ۶ درگاه USB 2.0، دو پورت USB 3.0، یک درگاه USB-C همه‌کاره، پورت HDMI، رابط صوتی و پورت اترنت گیگابیتی بهره می‌برد. این دستگاه همچنین از اتصال بی‌سیم با وای‌فای ۶ و بلوتوث ۵٫۲ پشتیبانی می‌کند.

مینی کامپیوتر PELADN HI-3
مینی کامپیوتر PELADN HI-3
مینی کامپیوتر PELADN HI-3

مینی پی‌سی PELADN HI-3 طراحی سفید و براقی دارد که زیبا به‌نظر می‌رسد و می‌توان از آن در هر اتاقی با هر دکوراسیونی استفاده کرد. ابعاد کوچک دستگاه نیز به شما اجازه می‌دهد آن را در هرجایی مثل پشت مانیتور یا تلویزیون قرار دهید.

طبق اعلام PELADN، یکی از ویژگی‌های جذاب HI-3، مدیریت روان بازی‌های رایج مثل League of Legends، PUBG و Genshin Impact است. قیمت کامپیوتر کوچک HI-3 در چین ۲۵۹۹ یوان (معادل ۳۵۶ دلار) تعیین شده و از ۸ نوامبر (۱۷ آبان ۱۴۰۲) دردسترس خریداران قرار خواهد گرفت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات