برخلاف تصور، ظاهراً اپل آی‌مک ۲۷ اینچی را فراموش نکرده است

دوشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
ظاهراً اپل سال گذشته نمونه‌ی اولیه‌ای از آی‌مک ۲۷ اینچی را با تراشه‌ی M1 Max و ظاهر بازطراحی‌شده در رنگ مشکی آماده کرده است.
تبلیغات

اپل به‌تدریج درحال تکمیل روند انتقال رایانه‌های سری مک از تراشه‌های اینتل به تراشه‌های سفارشی خود است. این شرکت اخیراً نسل دوم پردازنده‌های M2 را با مدل‌های جدید مک‌بوک ایر و مک‌بوک پرو عرضه کرده و طبق اطلاعات جدید، غول فناوری مستقر در کوپرتینو حداقل سه‌مدل بزرگ‌تر آی‌مک ۲۷ اینچی و مک‌پرو را با ارتقاهای عمده ساخته است.

به گزارش WccfTech، اپل نمونه‌ی اولیه‌ی یک آی‌مک ۲۷ اینچی مجهز به تراشه‌ی M1 را با همان طراحی آی‌مک ۲۷ اینچی متوقف شده از سال ۲۰۲۰ ساخته است. این نمونه، طرحی شبیه نسخه‌ی ۲۴ اینچی iMac اینچی داشت اما به نمایشگر ۲۷ اینچی بزرگ‌تر و تراشه‌ی M1 مجهز شده بود. این شرکت درنهایت نمونه‌ی اولیه‌ی آی‌مک را با تراشه‌ی M1 Max و صفحه‌نمایش ۲۷ اینچی Pro XDR، روکش مشکی و ظاهر مشابه آی‌مک ۲۴ اینچی تولید کرد.

اگر اپل بخواهد یک آی‌مک بزرگ‌تر با تراشه‌های اختصاصی خود عرضه کند، مطمئناً از سری M1 استفاده نخواهد کرد و درعوض یکی از تراشه‌های سری M2 را در مک جدید خود قرار خواهد داد. پیش از این شنیده بودیم غول فناوری مستقر در کوپرتینو درحال‌ کار روی مدل‌های ارتقایافته‌ی مک‌بوک پرو ۱۴ ایو ۱۶ اینچی است. طبق گفته‌های گورمن و مینگ‌چی کو، آی‌مک ۲۷ اینچی اپل می‌تواند اوایل سال ۲۰۲۳ معرفی شود، اما جزئیات درمورد ظاهر این دستگاه فعلاً دردسترس نیست.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات