مینگ‌چی کو: طراحی مک مینی ۲۰۲۳ مشابه نسل فعلی این محصول خواهد بود

یک‌شنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
تحلیلگر معروف خبرهای اپل، مینگ‌چی کو، اعلام کرده است نسل بعدی مک مینی احتمالاً از طراحی مشابه مدل فعلی این دستگاه بهره خواهد برد.
تبلیغات

مینگ‌چی کو در توئیتی کوتاه اعلام کرده است که طراحی مک مینی بعدی اپل احتمالاً شبیه مدل فعلی این محصول خواهد بود. مک‌ مینی اکنون به بدنه‌ای یکپارچه از جنس آلومینیوم مجهز شده است که اپل از سال ۲۰۱۰ تاکنون از این طراحی استفاده می‌کند؛ بدین‌ترتیب کو انتظار دارد مک مینی ۲۰۲۳ نیز از همین سبک طراحی بهره ببرد.

به گزارش مک‌رومرز، ادعای مینگ‌چی کو با شایعاتی که جان‌ پراسر قبلاً منتشر کرده بود مطابقت ندارد. پراسر سال گذشته اعلام کرده بود اپل قصد دارد مک مینی آینده‌ی خود را با طراحی کاملاً جدید به بازار عرضه کند. گفتنی است که پراسر اعلام کرده بود اپل از شاسی کوچک‌تر در مک‌مینی بعدی خود استفاده خواهد کرد.

در چند ماه گذشته، خبرها و شایعاتی منتشر شده که اعلام می‌کند اپل احتمالاً درحال کار روی نسخه‌ی جدید مک مینی است. این شرکت در نوامبر ۲۰۲۰، مک مینی رده‌پایین خود را با تراشه‌ی M1 به‌روزرسانی کرد اما مدل رده‌بالای این محصول همچنان از پردازنده‌ی اینتل بهره می‌برد. این احتمال وجود دارد که شرکت مستقر در کوپرتینو، مدل رده‌بالای مک مینی را با تراشه‌ی اختصاصی خود به‌روز کند.

پیش از این وب‌سایت 9to5Mac اعلام کرده بود که اپل برنامه‌هایی برای معرفی نسخه‌ی جدید مک مینی با تراشه‌های M1 پرو و M1 مکس داشته است که مدتی بعد این برنامه‌ها لغو شد. اکنون گفته شده اپل درحال کار روی دو مدل مک مینی جدید است که یکی از آن‌ها از تراشه‌ی M2 بهره خواهد برد و مدل رده‌بالاتر به تراشه‌ی M2 پرو مجهز خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات